Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb laats 4 keer keta gedaan, hartstikke leuk alleen heb ik nu de 2 laatste dagen super veel last van hoofdpijn, een beetje drukkend gevoel wat eerst heel intens is en daarna weg gaat. wel begin ik me een beetje zorgen te maken omdat ik de hele tijd moe ben ondanks ik wel voldoende slaap. heeft iemand enkel idee hoe ik dit kan voorkomen of hoe het weg gaat?"