Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol mee in flesjes

Alcohol mee in flesjes

1 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag DF'ers,

Ik heb eenkort vraagje aan jullie.
Namelijk, kan je sterke alcoholische drank meenemen in plastic flesjes, zonder dat je plastic aan het zuipen bent?
Waarom ik dit vraag is omdat ik vaak wel eens situaties heb, waar ik gewoon geen hele fles whiskey of vodka mee wil nemen, omdat het of te groot en zwaar is of gewoon duur en bang dat me fles dan aan het eind van de avond leeg is xD
Maar ik vraag me af of het niet heel slecht is om in een flesje mee te nemen, want zoals bekend is kan je een waterflesje niet te lang blijven bijvullen, omdat op een gegeven moment hele kleine hoeveelheden van het plastic loskomen en je dan plastic aan het zuipen bent en aangezien alcohol een oplosmiddel is vraag ik me af of je dan niet zwaar aan het plastic-zuipen bent. Dat lijkt me ongezond.

Ik weet het is raar dat ik me hier druk over maak, want de alcohol is sowiso al slecht maarja vraag het me gewoon af :P

Peace! :grin:
s
supergabburLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag Smoken!

Eigenlijk heb ik geen verstand van dit soort dingen hoor, maar ik geloof er echt geen hol van dat als je sterke drank overgiet in een plastic flesje en deze maar op één feestje gebruikt dit meteen zo stukjes plastic af brandt die je dan mee naar binnen krijgt. Alcohol bijt natuurlijk wel, maar zo snel al en beneden de 40% lijkt me een beetje overdreven.
Ik doe het zelf in ieder geval wel op festivals waar je geen drank maar wel daar gekochte waterflesjes het festivalterrein mee op mag nemen (en dan bij je tent het water er uit en de vodka er in), ken ook veel anderen die dat doen en heb er zelf in ieder geval nooit last van gehad.

O, en dit: http://answers.yahoo.com/question/index ... 057AAFcEJY , hier zijn de meeste mensen het met me eens!

Hoop dat het helpt!

SUPERGABBUUUURRRRRR!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."