#1
Dag DF'ers,
Ik heb eenkort vraagje aan jullie.
Namelijk, kan je sterke alcoholische drank meenemen in plastic flesjes, zonder dat je plastic aan het zuipen bent?
Waarom ik dit vraag is omdat ik vaak wel eens situaties heb, waar ik gewoon geen hele fles whiskey of vodka mee wil nemen, omdat het of te groot en zwaar is of gewoon duur en bang dat me fles dan aan het eind van de avond leeg is xD
Maar ik vraag me af of het niet heel slecht is om in een flesje mee te nemen, want zoals bekend is kan je een waterflesje niet te lang blijven bijvullen, omdat op een gegeven moment hele kleine hoeveelheden van het plastic loskomen en je dan plastic aan het zuipen bent en aangezien alcohol een oplosmiddel is vraag ik me af of je dan niet zwaar aan het plastic-zuipen bent. Dat lijkt me ongezond.
Ik weet het is raar dat ik me hier druk over maak, want de alcohol is sowiso al slecht maarja vraag het me gewoon af :P
Peace!![:grin:]()
Ik heb eenkort vraagje aan jullie.
Namelijk, kan je sterke alcoholische drank meenemen in plastic flesjes, zonder dat je plastic aan het zuipen bent?
Waarom ik dit vraag is omdat ik vaak wel eens situaties heb, waar ik gewoon geen hele fles whiskey of vodka mee wil nemen, omdat het of te groot en zwaar is of gewoon duur en bang dat me fles dan aan het eind van de avond leeg is xD
Maar ik vraag me af of het niet heel slecht is om in een flesje mee te nemen, want zoals bekend is kan je een waterflesje niet te lang blijven bijvullen, omdat op een gegeven moment hele kleine hoeveelheden van het plastic loskomen en je dan plastic aan het zuipen bent en aangezien alcohol een oplosmiddel is vraag ik me af of je dan niet zwaar aan het plastic-zuipen bent. Dat lijkt me ongezond.
Ik weet het is raar dat ik me hier druk over maak, want de alcohol is sowiso al slecht maarja vraag het me gewoon af :P
Peace!