Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iets te zien bij jou ?"
"Nee, is en goed teken"
"TheAgeOfMen zei: Jawhoor ik begin me eerste minie-minie paddestoeltjes te zien , zal vanavond wel ff foto maken aangezien ze net met het blote oog weer te nemen zijn Klik om te vergroten... yey, geeft me weer wat hoop :P dag 11 is het toch?"
"Hoihoi, Ik volg dit forum al een tijdje en nu heb ik ook een kweeksetje aangeschaft en ik dacht, laat ik deze hier ook maar zetten :P Vanmiddag water erin gedaan (beetje dom want nu moet ik tot half 3 opblijven om het er weer uit te laten :P) EDIT: Paar uur geleden gesoaked, en nu staat ie er zo voor: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Zijn de omstandigheden zo goed qua licht?"
"oke thnx. Is het trouwens niet te weinig van dat witte spul aan de bovenkant?"
"Nog steeds weinig mycelium, maar veel condens. Ziet het er goed uit zo? Post wel weer een foto als er wat te zien in"
"Staat de zak zo goed (foto van zijkant:P)? Niet teveel ingedeukt ofzo? En als ie niet goed zit, mag de zak er af om 't te fixe? btw: ik heb ook spren prints. Kan ik daar als beginner zo 1 2 3 wat mee doen?"
"Oké, bedankt voor de info En het luchten, hoe lang moet ik de zak eraf dan?"
"En het is normaal dat er geen condens rond het filter zit?"
"Ziet er goed uit. Vandaag ook begonnen met mijn MushMush bakje ps: TheAgeOfMen waaat is dat voor freaky avatar?? o.O"