Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben 1 van de Trippers. Maar ik ben het wel eens dat we wat te ver gingen met de dosis maar dat waren we deze keer van plan. We wouden puur even kijken hoe ver je kon gaan(met enig verstand nog) zodat je nog lekker tripte. Ik denk dat ik ongeveer 700 mg over de hele avond heb gehad en dat was toch teveel voor mij. Weeg ongeveer 65 kilo. Meer als 300 mg is niet nodig. Over het report zelf ben ik wel redelijk tevreden maar misschien hadden we het iets overzichtelijker kunnen editen. Maar echt een rauw report is ook wel een keer vet. Aangezien we altijd met een vaste groep trippen kunnen jullie wel meer reports van ons verwachten. We hopen op defqon ook iets in deze trant te kunnen doen en misschien ook nog visuele hulp. Greetz, J"
"Ik heb opzich precies hetzelfde probleem en ik ben ook evenzwaar en ongeveer evenoud. Ik denk dat ik rond 6 uur ga beginnen met 120 miligram. Dan na anderhalf uur 60 mg erbij. Weer anderhalf uur wachten en weer 60 droppen. Denk dat ik het het daarbij hou. Word eerste keer met preloaden 5htp. Neem ook nog 1000mg vitamine C voor de tolerantie. Ik ga ook eerst bier drinken wss en misschien voor aankomst jointje roken. Ben beetje huiverig om wiet mee naar binnen te nemen maarja, wss niet terecht. Iemand daar ervaring mee?"
"Misschien wat offtopic maar iemand ervaring met wiet mee smokkelen?"