Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Update: Lijkt al uit te werken. Was een 35 pellet unit. Dus gooi straks voor het slapen de overige 17 erin. Al met al tot de conclusie gekomen dat ik maar ff de HA ga bellen voor wat extra temezapam. Heb wss teveel tolerantie opgebouwd in al die jaren. (25 plus). Maar goed, dit was mijn ervaring. Succes"
"Zelf krijg ik maandelijks 2x 20mg temazepam voorgeschreven van HA. Echter had ik deze maand mijn dagelijkse hoeveelheid wat aangepast zodat er een tekort zou ontstaan. Dus na wat onderzoek dit besteld. Bromonordiazepam​ Echter na een uur wachten op 7.5 mg voelde ik er nauwelijks iets van. Dus 3 uur later na 18 pellets van 2.5 lijkt er iets te gebeuren. Iets meer rust, geen slaap behoefte. 20mg Temezepam is beduidend sterker. Ik mis het warme deken gevoel. Iemand suggesties?"
"Hoe herkenbaar! Kan het nog mooier vertellen, zeg tegen mijn vaste dealer. Haalde elke week 200 euro steevast om 17.00 op de zaterdag. Vertel hem dat ik over 2 weken op vakantie zou gaan, wat in weze een detox was waar ik nu zit. Hij vond het nodig mij nog even te naaien. en kreeg een hoop maar er zat nauwelijks heroine in, het mocht de naam niet hebben. Telefoon nam hij niet meer op. Ben je mid 40 en heb je heel wat meegemaakt, kom keurig in mijn auto'tje netjes op de plek staan en jawel thuis uitpakken en verdelen en zie de kleur iets bruiner maar ach..wel hoor gewoon rotzooi. ach het is een geluk bij een ongeluk, ben nu een dag eerder aan het afkicken gegaan dan bedoeld.2 Nu aan de suboxone och, dat is wel te doen..maar idd morelen zijn ver te zoeken. dat was in de vroege jaren 80 heel anders. Goede oude tijd :P"
"Tweede nacht in de detox van de Jellinek in Jacob van Obrechtstraat Amsterdam. Enige dopeverslaafde hier en ik ben op suboxone gezet. Omdat ik geen mensen hier heb om mee te sparren heb ik even op het forum gekeken hier en lees verschillende reacties. Ik wist ook niet wat het was en weet de fysische werking nog niet precies. Ik kan enkel nu uit ervaring spreken. Even een snelle introductie van mezelf, ben midden 40 en al vanaf mijn 15de hooked aan opiaten in welke vorm ook. Ben jaren in Azie geweest en daar ook veel gebruikt. Eigenlijk in elke (wereld)stad, blijft altijd toegangkelijk als je beetje oog ervoor hebt en dan ken je snel de mensen en of scene. Anyway, nu alweer ruim 10 jaar in Amsterdam en het gebruik liep weer de spuigaten uit, het werd dagelijks scoren wat natuurlijk amper/niet te bekostigen is met een koophuis en een alimentatie. Dus vandaar de 2de x in mijn leventje een vrijwillige detox na een maand hier over de vloer vragen lijsten en gesprekken te ingevoerd en gevoerd. :P Ja je ze vragen je het hemd van het lijf, maar op de afdeling lijken ze niets van je te weten..bijzaak..goed dat was de intro back on topic; Suboxone Ik gebruik het nu 3 dagen en ben op 6 gezet oftewel 3 pillen, dan heb ik echt nog wel ontwenningsverschijnselen, maar ik kijk om me heen en zie de alco's en krijg gauw et gevoel dat ik niet moet zeiken, dus er zit bij mij al een psychisch voordeel in het medicijn. Of het echt heel erg helpt? Heroine blijft gewoon trekken hoor, dat zal altijd blijven al geven ze 1 kilo naltroxen erbij. Die hoop heb ik niet. Maar het lijkt nu na de 3rde dag toch te helpen ik zit nadat ik de tabletjes letterlijk de minuten af te tellen en na de 60 lijken de ontwenningsverschijnselen af te nemen. Ik wil zelf al heel snel hiervan af want ben ook al benzo addict en deze wordt nu ook afgebouwd met diazepam. Temazepam naar diazepam. maar dat is een ander onderwerp. Suboxen? ja ik denk et wel, maar ook niet te lang nemen net als tramadol enzo. Success allemaal ik heb nog 4 nachtjes en dan mag ik weer naar me lief, lichamelijk clean, geestelijk nooit helaas. Trek blijft..helaas Dag allemaal en allen sterkte natuurlijk"