Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Merci voor je snelle reactie. Je beschrijving van een half tripje komt idd vrij goed overeen met wat ik heb meegemaakt. maar kheb ng iets: Kheb al veel gelezen dat je normaal na een trip even geen zin meer zou hebben om terug zo een zware mindfuck mee te maken maar ik had dit helemaal niet. Ok ik heb ook wel een dag moeten uitrusten enz... maar ik zou nu (3 dagen na de feiten) zeker opnieuw kunnen trippen. Ik weet dat dat niet echt goed is en ga zeker ng wel even wachten. Mss ligt dit ook wel aan de lagere dosis die ik genomen heb. Maar in ieder geval ik heb al vanalles geprobeerd maar LSD is tot nu toe wel de number one gegroet"
"Is het mogelijk om zelf LSD te maken door bepaalde stoffen samen te brengen. Iemand ooit al naar gezocht???"
"hehe dat verklaard al veel. Hij kwam zachtjes op maar kwam in een 8 uur durende stroomversnelling en da was dan maar een halfke. Volgende keer ga ik zeker voor een hele dosis. nog een vraagske: Kunnen de verschillen tussen een sterke trip en zwakke zo groot zijn? yoeew"
"Hey allen, Ik heb me juist geregistreerd op deze site en heb dit weekend voor de eerste maal LSD gebruikt. Omdat het de eerste maal was heb ik één tripje gedeeld met een vriend (dus elk een halve). De dealer vertelde dat dit de nieuwste hofmann-trips waren die hij speciaal voor zijn 100ste verjaardag had gemaakt. Het hele gebeuren was prachtig. We waren op een goa in de duinen en hebben zeker 8u lekker getript. Alles was perfect. Ik heb wel al enkele malen op pados getript aangezien ik dit zelf gekweekt heb. Mijn vraag is: kan het zijn dat als ik een hele een trip neem alles fout gaat of is het een goed teken dat ik nog nooit echt een bad trip gehad heb?? Ik vond het zeker een prachtige ervaring en hoop snel nog eens op acid te gaan. dank voor de info"
"eerste tripje Ik weet niet of hij ze zelf heeft gemaakt. Ik ken hem ook helemaal niet, het was gewoon dealertje die prachtige zaken deed op een goa. Hij zei wel dat hofmann deze speciaal had gemaakt voor zen 100ste verjaardag, maar kan je dit wel geloven?? Bij mijn ervaring waren ze best wel heftig en eerlijk gezegd vond ik dit veel aangenamer dan pados, veel euforischer. Kortom ik kan niet wachten deze wereld nog eens te betreden"