stoner zei:
hehe dat verklaard al veel. Hij kwam zachtjes op maar kwam in een 8 uur durende stroomversnelling

en da was dan maar een halfke. Volgende keer ga ik zeker voor een hele dosis.
nog een vraagske: Kunnen de verschillen tussen een sterke trip en zwakke zo groot zijn?
yoeew
Ik tripte van een halve inderdaad ook al redelijk, maar ik zou niet zeggen sterk als ik het vergelijk met wat een hele deed; een halve was wel veel kleuren en patronen en bewegende dingen en extreme lachkicks en vage gedachtes.. maar een hele was totaal overweldigend en werd sterker net op het moment dat ik dacht dat dat niet meer kon..
Ik raad een hele inderdaad aan, dat is zó overweldigend mooi namelijk. En als je het geluk hebt sterke zegels te hebben is het beter daarvan te proviteren met een lekker sterke trip. Maargoed, genoeg gepraat.
Het verschil tussen een lage en hoge dosis is denk ik toch vooral de visuals. Bij een gemiddelde tot lage dosis zijn ze er wel gewoon, dan beweegt alles en zie je wat patronen, en kleuren zijn soms anders, en het is allemaal heel mooi.. maar de piek duurt iet skorter, en als je meer neemt wordt alles in plaats van gewoon patronen pure fractal art, hebben zelfs de patronen en patronen en beweegt alles zo veel dat er geen touw aan vast te leggen is. Het kan visueel dan zo raar worden dat je nauwelijks ziet waar je bent, en dat is echt geweldig!
Qua gedachtes vond i khet verschil veel minder groot, de mindfuck veranderd niet bijzonder veel bij hogere dosissen, behalve dat het soms moeilijker is om goed uit je woorden te komen is bij hogere dosissen.
(met laag bedoel ik 50-100 ug en hoog 150-300 ug)