Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik wil een keer de pf tek proberen en me paddo's laten groeien op rijst(bloem/meel)cakes zit hier een verschil tussen? ik heb rijstmeel van de reform winkel gekocht."
"hier staat best een hoop http://mushplanet.nl/book/export/html/8"
"ik had bij me laatste setje ook dat ze te langzaam groeide ik heb ze toen iets meer in het licht gezet en op een wat warmere plek (een warmtematje eronder gezet met het wat papier ertussen dat bodem niet te warm wordt) hierdoor is de luchtvochtigheid behoorlijk gestegen. en daarna deden ze het prima."
"Dat zijn 4 complete kweeksets totaal goed voor zo 60 trips denk ik. ik zou het eerste lekker met 1 setje proberen en deze doen het best makkelijk. http://www.paddosmartshop.nl/index.php/ ... -plus.html kan je daarna altijd nog kijken of je er zoveel wilt."
"oud bericht maar dacht probeer het toch nog even ik heb nog wat sporen prints van Stropharia Cubensis als je nog interessen hebt?"
"Ik wilden vragen of er misschien mensen zijn die interessen hebben om sporen te ruilen? gewoonweg een sporenprint lijkt me het makkelijkste dat kan ook gewoon met de post mee. momenteel heb ik: Cubensis Stropharia (mexican) Psilocybe cubensis Ecuador, maar heb deze ook nog bij me ex liggen maar weet niet zeker of ik die nog kan krijgen ze doet een beetje raar. sporen waar ik zoieso wel naar op zoek ben zijn: Cubensis B+ cubensis A strain Psilocybe cubensis Z-strain Atlantis Psilocybe azurescens cyanescens Psilocybe cubensis Golden Teacher Maar andere vind ik natuurlijk ook vet. Als ik wat nieuws heb zal ik het erbij zetten."