Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ga trainspotting kijken !!!!!!! just a perfect day... praaaachtig stukje !"
"ik dacht hij wil het blaadje als vloeitje ofzo gebruiken :P lijkt me nog best chill :P"
"volgens mij heet dit gewoon een headrush, als je een tijdje zit en te snel opstaat word t zwart voor je ogen en ben je even van de wereld. ik heb dit best vaak en steeds en steeds vaker t word ook steeds extremer. het gebeurt ook wel is in de klas, of als ik tegen mn vriendin dr ouders praat,. ik vind t niet echt cool. k zou t cooler vinden als iemand wist wat je ertegen kon doen>?"
"hmm k moet denkik gewoon voortaan altijd heel rustig opstaan :P"
"hmmm dat spul zoek ik al zoooooo lang , maar ik ken niemand die het heeft. edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit=edit"
"hashahaha hier zijn natuurlijk allemaal regeltjes voor he? sorry dan blijf ik waarschijnlijk mn hele leven... op de queste... naar de heilige hasjolie :P was ik maar zon bikkel als jullie :P"
"It feels like fear, crawling up my spine, like the first rising vibes of an acid frenzy :P k heb m tog maar ff aangepast :P"
"Aphex twins, pendulum, Silver Mount Zion Memorial Orchestra en AARONSPECTRE!!!!!"
"schattig maar mijn plantje de blaadjes hadden gelijk al wietblaadjesvorm.. ligt dat aan t plantje ofzo?"
"k heb idd wel vaker gehoord dat via je aars t veel beter en sneller word opgenomen.. missch als k een keer klote pillen heb gekocht en het egt niet wil werken, dat ik er dan maar een paar in me aars steek, maar dan moet ik wel heeel erg wanhopig zijn :P"