Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"4 dagen en 3 nachten, de laatste dag alleen nog coke gesnoven, omdat dat toen toevallig gratis vooradig was. Toen ik aan het eind van die laatste dag naar huis toe liep was ik echt zo para als een gek. Zag echt overal schimmen wegduiken, in elk fietsslot zat een sleutel op het eerste gezicht, hoorde steeds voetstappen achter me. Toen ik langs het kerkhof liep door een heel donker straatje schoot er een kat door de bosjes weg toen ik er langsliep (tenminste zal wel een kat geweest zijn, zag het niet maar hoorde het) Kreeg toen echt de rush van m'n leven, echt ziekelijke kippenvel, m'n beeld vervaagde helemaal en ik was daarna meteen helemaal wakker. Misschien nor-adrenaline? In iedergeval onvergetelijk en eigenlijk best lekker. Maar niet echt voor herhaling vatbaar. Ik houd het nu echt bij maximaal 1 nacht door. En geen bommetjes meer. gekke tijd"
"snuiven. Vroeger paar keer bommetjes gedaan. als ik pep wil voelen, wil ik dat meestal ook meteen. Niet eerst wachten. Verder heb ik op de momenten dat ik het vaakst snuif, snachts na mijn (horeca) werk, meestal de bedoeling nog te gaan slapen, en dan denk ik dat één lijntje wel kan, meestal volgen er dan meer en kan dat uiteindelijk niet of nauwelijks. Maar met een bommetje zou ik het idee om nog te gaan slapen niet eens hebben. En dan dus ook geen pep nemen. (in verband met weer moeten werken de volgende dag)"
"wiet roken tijdens een paddo trip maakt me meestal wat meer op/in mezelf gericht. Het roken zelf HAAT ik, omdat ik het niet goed voel en de paddo smaak in mn keel erdoor toeneemd. Ik haat het omdat ik de bodyload van paddos erdoor ga haten omdat ik niet van het roken kan genieten terwijl ik dat op dat moment wel wil/verwacht. Zelfde geld voor sigaretten. Toch rook ik altijd wiet en sigaretten tijdens matige paddo trips. (ach die HAAT valt ook wel mee, op een keer na waar het een al verpeste trip nog veel meer verpeste, de bodyload gaan haten is niet echt bevorderlijk voor een leuke trip, allemaal puur psychologish natuurlijk, dus als je er niets van verwacht kan het geen kwaad. Denk je: ''Zo nu ff heerlijk een joint/peukie roken om tot rust te komen'' dan word die verwachting in mijn ervaring meestal hard de grond in geslagen) Wiet na of aan het einde van een trip brengt het trippen weer een beetje terug, maar je gaat er alleen maar meer van denken dus als je zo snel mogenlijk wilt slapen na de trip kan je in mijn ervaring beter pas blowen als het echt helemaal uitgewerkt is."