Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga toch ook nog even verder op een wat ouder topic, en dat als nieuw lid ;P De discussie over hoe goede/pure coke te herkennen is volgens mij een loze want 'herkennen' zul je toch echt gewoon in een testcentrum moeten laten doen. Nu nog even een vraagje. Mijn vaste dealer vandaag ineens van de aardbodem verdwenen (no worries, hij is nu weer terecht - zie onder waarom ik daar blij mee ben ) dus via via een andere gevonden maar dus ook weer andere coke. Mijn eigen vaste dealer (nu 5 maanden) is extreem consequent geweest in wat hij levert. Nu 3x laten testen en de uitslagen waren 78, 76 en 78% zonder actieve toevoegingen. Nu wordt er hier en op andere fora altijd gesproken over een diesel-/kerosine-achtige geur gesproken (dit als gevolg van het productieproces). Echter deze coke ruikt wel bitter, maar absoluut niet naar diesel/kerosine of sterk chemisch. Nu dus de coke die ik vandaag heb gekregen. Die ruikt dus echt zeer chemisch en herken hier inderdaad diesel in. Maar wat ik er van voel is dit niet zo zeer slechte coke, maar beduidend minder effecten dan van mijn gebruikelijke leverancier. Als ik daar begin met een iets te dik lijntje dan zit ik gelijk met hartkloppingen en dat is bij deze niet het geval. Ook het algemene beeld (euforisch en ja, zelfs relaxed voelen) is nu ook echt minder. Ik heb mijzelf altijd goed geprobeerd om in te lezen maar ik blijf hier (door de uiteenlopende meningen en ervaringen) toch een beetje in het ongewisse. Ok, ik zal voor de puurheid en test uit moeten laten voeren maar ik benieuwd of iemand van jullie wellicht een idee heeft hoe het kan dat ik met minder pure coke nu juist wel die chemische geur heb. Ik denk dan gelijk aan versnijdingsmiddelen, maar dat baart me gelijk dan ook weer zorgen."