Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kolere!!! 100 pillen voor 200 euri klinkt me als een droom in de oren,doe maar een zak als je ziet dat ik er meer als 5 euri per stuk voor betaald heb!!!! nog slappe klote pillen ook"