Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, ik heb drie weken geleden de eerst keer xtc met ghb gebruikt. wat ik wel zeer fijn vond. maar nu is mijn vraag de dag erna ben ik niet me zelf alles is negatief en doe dingen die niet goed zijn. zeg dingen die kwetsen zijn. nu heb ik afgelopen week speed met ghb gebruikt en weer het zelfde is ben zo negatief zo kwetsen en achterdochtig ben ik dan . kan mij iemand hier advies of een antwood op geven of dit normaal is na gebruik van dit. ik ben wel tijdens het gebuikt veel vragen ant stellen over alles. over onze relatie en zo. en ga wel dan anders denken tijdens het gebruikt wie wil mij helpen asjeblief ik ben nu echt de weg ff kwijt . ik heb mijn vriend nu heel erg gekwest door dingen te zeggen de dag erna. end at doet me zeer nu liefs en alvast bedankt"