Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eeeyz... ik had al een half jaar niks meer gebruikt... maar nu heb ik dus weer wat wete te regelen.. alleen deze keer was het dus een beetje vochtig en voor mijn gevoel werkt het echt minder goed... heeft dat daarmee te maken?? Zo ja... hoe droog ik het t beste??"
"whahaha jaah das wel makkelijker gezegd dan gedaan... kwoon dus nog bij mn ouders... en mijn moeder is zo'n opruimtype... dus als ik dat ergens neerzet... vind ze het..."