Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"moet ik de speed in me neus doorhalen of laten zitte in me neus als ik het opsnuif?"
"BasvanHoven zei: Je moet het door je neus inhaleren, hard, maar niet overdrijven. Als het terugvalt heb je niet hard genoeg gesnoven. Het is echt geen rocket-science. Klik om te vergroten... Haha maar ik zit op me kamer en me moeder slaapt precies boven me dusja als ik het “hard” doorhaal kan mijn moeder het dan horen of ben ik gewoon spichtig (Ze heeft trouwens geen deur in haar kamer dus het is 1 trap naar boven en daar slaapt ze) Ik zie graag reactie"
"Atwa zei: Ik ben gestopt met proberen te snuiven. De eerste paar keer ging het best, maar daarna ging het ver bergafwaarts. Tot het niveau dat ik de helft rechtstreeks mijn keel in kreeg, wat wel in mijn nuis bleef zitten veroorzaakte binnen 5 minuten zon verstopte neus dat ik naar de wc kon om mijn hele neus leeg te snuiven en ik al bijna begon te kokhalzen van alleen de geur. Ik heb lege capsules gekocht en neem het zo voortaan in. Je moet wat langer wachten tot het werkt, maar ik vind de opkomst een stuk lekkerder, geen gedoe met mij neus meer, plus ik doe langer met een dosis, dus i.p.v. bij te willen pakken steeds, heb ik aan 1 zelfgemaakte pil genoeg. Ik ben compleet van het snuiven afgestapt Klik om te vergroten... Ik herken het gevoel en de vieze geur Maar bedankt man ik was sowieso toch morge ochtend"