Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik gebruik sinds juni alprazolam maar vandaag na met drie te zijn begonnen en elke twee a drie weken te hebben verminderd ga ik mijn kans waarnemen en ermee stoppen. wie heeft er al ervaringen mee en wat zijn de bij verschijnselen??? heb wel last van duizeligheid al een tijdje en moeilijk slikken en dichtslaande oren en soms hoofdpijn maar goed hopelijk duren de ontwennigs verschijnselen niet al te lang en is het draaglijk......"