Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ketamine en wiet"
"Irezz zei: joni43 zei: Zondag rustdag is een ouderwets begrip in Brussel blijkbaar? Klik om te vergroten... Wij brusselaars zijn een volk appart Klik om te vergroten... Ik weet het wat er ook gebeurd, met Brussel blijf ik verbonden Weinig andere steden waar je zoveel mensen ontmoet op de meest onmogelijke momenten die een diepe indruk achterlaten en een interessant verhaal hebben, terwijl je ze geen van allen begrijpt Klik om te vergroten... Buuh, ik studeer in Brussel maar geef mij toch maar Leuven"
"Pothead. zei: nicotine, thc(wiet en hasj), amfetamine, ether&alcohol Klik om te vergroten... bah ether"
"Sublimo zei: W.F.L. zei: Gewoon doen waar je zin in hebt Klik om te vergroten... Ja, je lichaam zal ergens wel zeggen: nu is het genoeg ! Klik om te vergroten... Op die moment is het wel meestal al te laat... En ik snap nog altijd niet dat je wekelijks lsd gebruikt leuk blijft vinden. Een keer per maand trippen vind ik al op het randje om het unieke effect te behouden. Ik wil elke keer als ik trip pure vreugde voelen en 'waaaaaaaw ' kunnen zeggen OT ketamine (voel het net men keel in lopen bwek )"
"KoxBox zei: Wietjes. Klik om te vergroten... Ik wil ook een wietje I'm out of stock"
"Scopolamine zei: Klik om te vergroten... Ik bedank liever voor alcohol in mijn drank"
"Sublimo zei: LSD. Klik om te vergroten... Lekker OT: THC en alcohol"
"Ketamine en weed"
"DMT is op, ik ga mijn geld nu besteden aan wiet, san pedro en een kweeksetje paddestoelen. Momenteel heb ik het een beetje gehad met dmt maar ik geef het zeker in de toekomst nog een kans!"
"Re: Voor afkickers en afgekickten: wat is lekkerder dan drug Ik denk dat als je eens met drugs begonnen bent er nooit meer echt (buiten seks) iets lekkerder kan zijn. Daarmee dat de woorden 'blijf er vanaf' je overal om de oren vliegen. Ik ben nooit begonnen met verdovende of stimulerende middel omdat ik via gebruikers in mijn omgeving weet dat je je gebruik met die drugs zeer moeilijk onder controle blijft houden. Voor mij enkel hallucinogenen verslavingskans zo goed als zero en lichamelijke schade te verwaarlozen. Naar mijn mening kan er niets boven een portie zwammetjes met lachgas En als ik even genoeg van dat trippen heb, concentreer ik me op muziek maken Leer een instrument, steek daar je tijd in, integreer je terug in een normale omgeving in de maatschappij. The ultimate drug is love Wie kan dat ontkennen?"