Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik nu ongeveer een jaar xtc en toch heb ik nog steeds vage ervaringen. Natuurlijk de redelijk "normale" als brillen zien, maar ook wat minder normale als winkelwagentjes aan het einde van de straat en wegen die ineens ophouden. De vaagste keer was toen ik met mijn schoonzusje besloot in bad te gaan, omdat we daar zin in hadden. Het was inmiddels half zes 's ochtends en ik had 6 blauwe mitsu's op. We zaten in bad, relaxed met een asbak en waxinelichtjes, en ik was echt een heel eind heen. Ik keek naar mijn schoonzusje en het leek of haar gezicht los kwam van haar hoofd en kleine circeltjes maakte. Achter haar hoofd stond een schilderij dat steeds van afbeelding veranderde. Toen ik rondkeek, stond er een kleine koe op de rand van het bad en een mini-geit op haar bovenarm. Echt weird. Het maffe is dat ik op die momenten wel weet dat de dingen die ik zie niet echt zijn, maar ik zie ze wel. Zijn er meer mensen die dat zo ervaren?"
"Ach ja, meiden onder elkaar moet kunnen. En wat moet je anders doen als je allebei tegelijk in bad wil en je hebt maar één bad... Het leuke is dat we normaal gesproken dat niet zo snel zouden doen, maar ja, dat love-gevoel hè.... Zit jij nooit met je zwager in bad dan.....?[/quote]"
"Ik ben nu weer lekker aan het zweven met onder andere mijn schoonzusje. Zij blijft vanavond bij mij slapen en dan gaan we wederom in bad. Zometeen gaan we een spelletje doen: "knowing me, knowing you". Nog nooit gedaan, maar het zal allicht leuk worden. We zijn al vanaf 2 uur vanmiddag aan de gang, dus we hebben er al een hele dag opzitten. Elke keer vergeet ik weer hoe fijn het is om xtc achter je kiezen te hebben..."
"Nou, ik kan het echt aanraden. Het is echt relaxed om de avond zwevend af te sluiten in bad en dan lekker naar bed. Ik heb inderdaad niks tussen mijn benen hangen... Grappig dat je er meteen vanuit ging dat ik een man zou zijn. Space je ook weleens met je vriendin? En heb je een bad? Moet je toch echt eens proberen..."
"HarDman zei: spaceface zei: Nou, ik kan het echt aanraden. Het is echt relaxed om de avond zwevend af te sluiten in bad en dan lekker naar bed. Ik heb inderdaad niks tussen mijn benen hangen... Grappig dat je er meteen vanuit ging dat ik een man zou zijn. Space je ook weleens met je vriendin? En heb je een bad? Moet je toch echt eens proberen... Klik om te vergroten... Hehe mijn vriendin is precies het tegenovergestelde van mij, naja was....Ik ben sinds 3 maanden helemaal clean...... ben een tijdje opgenomen geweest, was aan het eind van mn latijn.....geestelijk en lichamelijk hadden de drugs me kapot gemaakt... Maar ik zou het daarvoor ook niet hoeven vragen, mn vriendin wist wel dat ik gebruikte, dat vertelde ik dr eerlijk..... Maar zelf had ze nog nooit gerookt, geblowt gesnoven etc.... Ze studeerd netjes, blablabla......maar we hebben het zo fijn samen.......ondanks onze verschillende levenstylen Klik om te vergroten... Wel ruk dat drugs je zo kapot hebben kunnen maken. Ik vind het wel echt knap dat je helemaal clean bent. Heb je ook nooit meer de behoefte om iets te doen? Ik ben een afentoe-gebruiker. Eerst blowde ik ook nog best vaak, maar daar ben ik mee opgehouden. Ik neem nu ongeveer een keer in de zes tot acht weken een pilletje (of twee, of vijf....). Deze zomer wil ik ook een keer paddo's uitproberen. Ben echt benieuwd wat dat doet. By the way. Ik ben ook best netjes: ik werk, studeer, ben getrouwd en heb twee kinderen, dus ik kan ook niet overdrijven met drugsgebruik. Als het er een keer van komt, dan moet ik daar zoveel voor regelen i.v.m. de kinderen, dat ik het gewoon niet te vaak kan doen. Gelukkig niet, want anders zou ik denk ik elk weekend aan het feesten zijn... Ik ben trouwens niet oud, hoor, mocht je dat denken aan mijn beschrijving hierboven. Ik ben 25. Ken je je vriendin al lang?"