Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben een alleenstaande moeder met een dochtertje van 8. Gedurende zeker 20 jaar gebruik ik coke met de gekende ups and dows en de opnames in de ontwenningskliniek. Nu de laatste 4 maanden loopt het echt de spuigaten uit. Heb de coke voor de speed ingeruild ( is pakken goedkoper ) uit gemakzucht,denk ik. Het gebeurd zo goed als wekelijks dat ik 3 tot 4 dagen wakker blijf en gebruik. Het is vandaag donderdag en ben al aan het gebruiken sinds zaterdag zonder te slapen ( met uitzondering van een aantal uurtjes). Men dochtertje was dit weekend niet thuis dus had ik een mooi excuus en had mezelf beloofd om tenlaatste zondagochtend men bed in te stappen. Nu is het donderdagavond en ik zit hier nog ( alles is wel op nu). Heb zelfs men dochter niet naar school kunnen brengen met het gevolg dat ze al de hele week thuis is. Meestal gebeurde het dat ik ze op maandag thuis hield en de volgende dag naar school bracht maar zoals het deze week is verlopen is angstaanjagend! Ik krijg bang van en voor mezelf!! Ze zit op internaat doordat ik al jaren een depressie heb en in de week de energie kan opdoen voor als ze in het weekend thuis is. Maar dit maak ik mezelf maar wijs, denk ik nu. Ik geef me gewoon vrijspel om te gebruiken. Maar nu moet het stoppen!! Men dochter verdiend beter dan een verslaafde moeder. Ik zit te rillen op men stoel en alles in men lichaam doet pijn... Heb al enige voorzorgen genomen en heb al de interessante tel.nrs. uit men gsm verwijderd, mensen de toegang tot facebook geblokkeerd en de waarheid verteld aan men beste vriendin. Die me altijd blijft steunen en ik die niet vindt dat ik dat verdien!! Ik ben alleen zo verschrikkelijk bang wat er me staat te wachten als ik stop.... Ga ik ook lichamelijke ontwennengsverschijnselen ondervinden? Is er medicatie voor? Weet er iemand wat mij te wachten staat? Help me aub....... In ieder geval ( en daar ben ik nu toch zeker van) gaat morgen men eerste dag " clean" aanbreken!!!"
"ik heb men hulpkreet vorige week donderdag geplaatst en was verbaasd dat er zo weinig mensen me iets konden zeggen over de ontwenning dan al niet over men dochter. Ben sinds donderdag clean, men dochter zit terug op school dus zo ver alles goed. ik ben enkele dagen goed ziek geweest en gebeefd dat het niet normaal was maar dat is nu over. maar nu komt het moeilijkste: de geestelijke afhankelijkheid!! heb mensen geblokkeerd op fb en op men gsm nrs verwijderd en geblokkeerd dus als ik wil heb ik geen nrs meer en hoop dat ik dan niet ga beginnen zoeken. want nu de ontwenning voorbij is denk je dat je terug kunt gebruiken en je gebruik kunt controleren maar dat is niet zo en dat moet ik nu eens voor altijd begrijpen. ik kan niet sociaal gebruiken dus nu maar hopen dat het zo blijft verder gaan."
"bedankt voor de leuke reactie!! Ben nog altijd clean als is het zeker niet makkelijk!!! Via fb heeft een meisje waar ik mee in de klas zat toen ik 14 was contact met me gezocht en toen nog een ander meisje. We zijn daar zondag heen gegaan en met 3 een paar flessen wijn soldaat gemaakt. Wat had ik het moeilijk toen, blijkbaar wekt alcohol de zin naar drugs op. Dus de boodschap is, geen alcohol!!"