Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik al een jaar lang rithalin. Nu vind ik dat ik van speed geen kick meer krijg. Zou dat door rithalin kunnen komen? Vroeger was het mijn favoriet maar nu vind ik er geen reed aan. Geen kick maar wel wakker."
"Dat hallucineren komt voornamelijk door een tekort aan dopamine in je hersenen. Je kan zeggen dat je een beetje schizofreen bent. Die hebben ook een tekort aan dopamine. Maar door de kick van de pep heeft je lichaam heel veel adrenaline en cortisol aangemaakt. Hierdoor wordt weer minder melatonine en later serotonine gemaakt. Speed is dus uitgewerkt. Dopamine is op. Je bent moe maar je hersenen krijgen nog steeds signalen dat het geen bed tijd is. Seresta zal het ergste dempen en zorgen dat je weer kan slapen. Volgende dag ben je weer als nieuw. Anders slaap je nog 2 dagen niet goed."