Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja is waar kan ik ook doen,maar is voor mij nu de eerste keer dat ik zo iets koop dus daarom dacht ik van zo een kweeksetje te kopen"
"Ja dat was eigenlijk men eerste gedachte :P"
"ja dat weet ik."
"Als ik een san pedro cactus koop bij azarius,worden ze dan in een pot geleverd of vanonder vlak afgesneden?"
"Ok thnx Moet ik ze dan gewoon in cactus grond zetten en de grond goed vochtig houden of is nog iets speciaal dat ik moet doen?"
"Ok thnx Dan ga ik er daar is een paar binnen volgende keer als ik nog is daar ben."
"Beetje experimenteren. Wat raad je dan wel zoal aan?"
"a ok :P"
"Hey ik ben van plan een san pedro kweekset te kopen bij deze shop http://www.onlinesmartshop.nl/pedro-kweekset-p-910.html Heeft iemand al ervaring met deze shop? Zijn het goede kweeksetjes?"
"Hey Ik heb een vraag : Is er een minimum leeftijd nodig om kweeksetjes te kopen in een smartshop? (Ben nu 16) Welk is de beste smartshop in Maastricht?"