Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: AD/HD en verslaving Ik zelf ooit test ofzo gedaan, iig uitkomst was ADHD, dus dan word je weer in een hokje gedrukt maar dat is offtopic. Gebruik nu drugs vanaf me 16e, begonnen met pep later gaan blowen en andere dingen gaan gebruiken, al 5 jaar niet meer aan medicatie voor ADHD kreeg in het begin concerta, later strattera geloof ik. Nu ben ik zelf op het moment weer behoorlijk verslaaft aan wiet en hasj en op de momenten dat ik dat niet ben dan ben ik aan een andere drugs verslaaft, heb ook nooit echt een poging gedaan om te stoppen maar kan ook al zeg ik het zelf best goed omgaan met pep en pillen enzovoort ook al heb ik wel eens het idee van kan wel iets minder pep snuiven.. maar het voelt gewoon allemaal zo chil als ik pep gesnoven heb.. niet te vaak en niet te veel moet wel kunnen ook met adhd"
"Ben thuis nog eens op zoek gegaan in het medicijnenkastje waar ik het volgendende gevonden heb, morfinesu act ret 10 mg tabletten en ik vroeg me af hoeveel van die dingen ik op kan eten om er een gewenst gevoel bij te krijgen. En daarmee bedoel ik niet om pijntjes weg te halen maar om er gewoon een lekker gevoel bij te krijgen. Heb verder geen ervaring met morfine op t doosje staat de sticker over autorijden, reactievermogen verminderen ect dus het ziet er wel leuk uit. Maar eerst heb ik liever nog wat informatie van iemand die er wel verstand van heeft alvast bedankt greetz Soda"
"Is er nog iemand die mij kan helpen ?"
"Bedankt voor de reactie's ga vandeweek maar eens ff paar van die dingen naar binnen poppen en zal nog even laten weten wat ik er van vond daarna mag er wel een slotje op."
"Laatst 3 van die pillen op gegeten zonder enig resultaat.. op een dagje heerlijk slapen na dan.. binnenkort de andere 3 maar eens breken en op eten.."