Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmorfinesu

morfinesu

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
sodamachineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben thuis nog eens op zoek gegaan in het medicijnenkastje waar ik het volgendende gevonden heb, morfinesu act ret 10 mg tabletten en ik vroeg me af hoeveel van die dingen ik op kan eten om er een gewenst gevoel bij te krijgen.
En daarmee bedoel ik niet om pijntjes weg te halen maar om er gewoon een lekker gevoel bij te krijgen.
Heb verder geen ervaring met morfine op t doosje staat de sticker over autorijden, reactievermogen verminderen ect dus het ziet er wel leuk uit.
Maar eerst heb ik liever nog wat informatie van iemand die er wel verstand van heeft :)
alvast bedankt greetz Soda
s
sodamachineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is er nog iemand die mij kan helpen ?
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zou met 20 mg beginnen.
O
Oblo1965Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Morfine su staat voor Morfine Sulfaat, de ret ( retard ) geeft aan dat het een pil betreft die gereguleerde afgifte heeft, in dat kader is een 10 mg tablet een relatief lichte. Experimenteel gebruik moet je proberen op te bouwen, dus begin gewoon met één tablet, voel het effect en als dat niet het juiste effect geeft, neem je er nog eentje.
s
sodamachineLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor de reactie's ga vandeweek maar eens ff paar van die dingen naar binnen poppen en zal nog even laten weten wat ik er van vond daarna mag er wel een slotje op.
s
sodamachineLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laatst 3 van die pillen op gegeten zonder enig resultaat.. op een dagje heerlijk slapen na dan..
binnenkort de andere 3 maar eens breken en op eten..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."