Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi DF! Afgelopen zomer heb ik voor het eerst een LSD trip gedaan met een goede vriend van me. Hij is heel ervaren en ondanks dat hij mee tripte was hij ook de tripsitter. Hij heeft me alles uitgelegd; hoe het in kan kicken, wat je kan verwachten en hoe lang het kan duren. We begonnen rond 15:00 in de middag en heb tot 08:00 een fantastische trip gehad! (we hebben nog een keer bijgenomen) Halverwege de trip stond ik wel voor een verrassing toen ik hem vroeg waar hij de zegels vandaan had, uit nieuwsgierigheid. Hij vertelde dat hij ze op een website die research chemicals verkoopt (ik vertel niet welke) heeft besteld. Ik wist toen al dat het geen 'echte' LSD kon zijn, omdat je die niet zomaar kan bestellen. Ik had geen idee wat voor zegels ik eigenlijk heb genomen. Na wat onderzoek te hebben gedaan kwam ik tot de conclusie dat het hoogstwaarschijnlijk ALD-52 moest zijn. Ik kan het mijn vriend niet vragen omdat hij op dit moment niet voor contact open staat (privéreden). Is er iemand met ALD-52 én 'gewone' LSD ervaringen die mij het verschil uit kan leggen? (als dat er überhaupt is) Vriendelijke groet, Sock"
"Hallo Roze olifant en Rebell, Bedankt voor jullie inzichten; ik heb bij deze een beter beeld gekregen van mijn situatie!"
"Hallo DF! Relatief nieuw lid van het forum hier. Pas onlangs een account aangemaakt maar jarenlang gelurkt en topics gelezen. Sinds mijn eerste psychedelische ervaring (happy caps Trip-E) ben ik naast het lezen van/over drugs(gebruik) en trip reports nieuwsgieriger geworden om het zelf eens uit te proberen, naast alcohol en blowen. Na een flinke verzameling drugs te hebben geprobeerd van coke en pep tot opium en lsd, leek het mij leuk om een keer een avond op stap lachgas te proberen. Dat had ik een keertje eerder gedaan toen ik 15 was op een feestje bij iemand in de schuur, maar toen merkte ik er niet heel veel van en was ik een beetje jaloers geworden op iedereen die op de grond lag de spacen en te lachen. Hierdoor leek het me dus niet zo interessant. Maar goed terug naar de club; ik heb die avond 2 ballonnen met lachgas gehad en ik merkte dat ik veel langer de effecten voelde dan het groepje mensen waar ik mee op stap was. Dat vond ik best bijzonder omdat de laatste keer, jaren geleden, ik er nauwelijks wat van voelde. Door dat sterke effect was ik wel een minuut lang helemaal van de wereld en daarna nog lekker high voor een tijdje. Ik begon een passie te krijgen voor lachgas, en een avond stappen was (is) voor mij niet compleet als ik niet een aantal ballonnetjes heb gehad. Het is tot zover nog niet zorgwekkend, tot ik een halfjaar geleden met mijn beste vrienden naar een rave ben gegaan. Hier werden natuurlijk ook ballonnen verkocht, en ik merkte dat mijn beste vriend nét zo intens lachgas ervoer als ik. Dat had ik bij niemand gezien, behalve mezelf! Hij zat in precies dezelfde situatie als ik en we konden het samen hebben over hoe gaaf wij lachgas vonden. Na deze ontdekking begon ik me een beetje zorgen maken. Ik heb voor alle drugs die ik heb gebruikt nog nooit dit gevoel gehad. Nog nooit heb ik zo de neiging gehad voor een high. Was het 'normaal' als wij zonder moeite zo 25 ballonnen op een avond gebruiken en elke keer net zo hard gingen? Was het 'normaal' dat ik op doordeweekse dagen op stap wou omdat ik lachgas 'moest' doen? Al die gevoelens die heb ik nog steeds. Lachgas is echt een groot onderdeel geworden van mijn uitgaansleven, dat ik op stap eigenlijk niet zonder meer kan? Toen ik zonet op het punt stond om een slagroomspuit te kopen en een doos met patronen, besloot ik om dit te schrijven. Is er iets zoals een lachgasverslaving? Komt dit vaker voor, of is het iets nieuws? In ieder geval bedankt voor het lezen, ik hoop dat ik antwoord krijg op mijn vragen"
"Heftig om te lezen! Ik geniet zelf altijd heel erg van lachgas, zeker als je een pilletje hebt gehad. Mijn beste vriend en ik hebben altijd hele gave lachgaservaringen en spacen hem echt heel intens. Soms nemen we ook wel 10 op één avond Nou is het bij mij afgelopen week (voor het eerst) op stap ook verkeerd gegaan. Zo erg dat ik niet meer weet hoe precies, direct erna al had ik geheugenverlies, maar ik wist dat er iets niet lekker ging. Het enige dat ik me herinner is dat ik heel veel moeite met ademhalen had. Normaal (van bv alcohol) heb ik niet zo'n last van geheugenverlies, zeker niet zo accut. Als ik dit zo lees word ik me er bewuster van dat ook dit ''ongschuldige'' ballonnetje zn donkere kanten heeft!"