Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"amaaj straf verhaal, ik krijg nu gene zolpidem meer voorgeschreven maar heb het wel vrij veel keer gepakt, ik had lichte insomnia en de eerste avond lag ik in mijn bed en ik zal al dat er iets niet klopt, muren begonnen te ademen, elke keer dat ik het gebruikte werden de hallucinaties sterker. Ik zag talloze geesten rond mijn bed vliegen, ik probeerde met ze te praten maar ze antwoorden nooit, soms zag ik egt enge weerwolven maar dit voelde niet eng aan ofzo. Mijn dak vloog eens weg, mijn bed begon te vliegen, als ik aan mijn pc zat begon heel mijn kamer te bewegen en het was precies een rollercoaster. Het voelde zo echt dat ik de trillingen van een rollercoaster in mijn voeten voelde. MAar ik vond dit allemaal heel leuk enzo, nooit egt KO gegaan maar had wel wat geheugenverlies. na een tijd namen de hallucinaties af en pakte ik er soms 2 of legde ze onder mijn tong, trug heel sterke hallucinaties. Maar de verhalen van 3 zolpidems en nog uitgaan lijken mij ook wel vrij onwaarschijnelijk omdat als ik er 3 binnenhad bij het minste omviel, totaal geen evenwicht meer en dan moest ik kotsen. maar bij grote kerels zou het heel misschien kunnen, maar het zou toch heel dom en onverantwoord zijn want je doet egt rare dingen op die pilletjes.... Maar ik vind ze wel leuk De amnesia is wel kut, was mijn pilletjes eens 2 maand kwijt omdat ik ze ahd verstopt tijdens het 'trippen' had ze overal gezocht en dacht zelfs dat ik ze allemaal had opgegeten Maar ja er klopt iets niet aan deze pilletjes vroeg of laat gaan ze die handel verbieden vrees ik"
"Spor zei: Angramar Temenos zei: Ok, dit alles van een benzo? . Dit is dus spul wat ik nooit ga aanraken.. Doodeng. Klik om te vergroten... Is geen benzo Klik om te vergroten... inderdaad, het is geen benzo, daarom dat het (theoretisch) niet zo verslavend is als de benzo's..."
"Toen ik zolpidem nam, had ik de eerste keer dat ik het pakte ook niet echt hallucinaties. Ik nam er altijd maar 1 en het effect werd elke keer sterker. Maar de hallucinaties kwamen bij mij alleen als het vrij donker was op mijn kamer. Heel veel vervormingen, maar eens het donker was zag ik overal spoken rondvliegen enzo. Mijn kamer begon te ademen en de spookjes kwamen bij mij in bed liggen. Maar nooit had ik er hallucinaties op als het licht was, dus misschien is dat jou probleem. Ik legde altijd 1 pilletje onder mijn tong en na 5 minuten begon ik het te voelen. Een van mijn lievelingsdingen op zolpidem was mijn kamer in een rollercoaster laten veranderen. Je pakt een stoel en gaat aan je bureau zitten (wel dicht tegen een hoek van de kamer). Dan kijk je in de hoek en beweeg je je hoofd naar de hoek en terug weg en soms wat omlaag tot heel de kamer begint te bewegen en je echt vlinders in de buik krijgt juist zoals in een rollercoaster. Echt een aanrader."
"koop een of 2 flesjes nortuissin of hoe het ook noemt er zit rond de 200mg DXM in kap het binnen je zult het wel n beetje voelen maar de dag erna ... ge zult et nooit meer willen doen, zo rot heb ik mij nog nooit gevoeld, het is lekker om op te trippen maar de dag erna is gewoon pure hel en jah lichamelijk zal het ook wel schade aanrichten dus ik zou toch 2 keer nadenken voor je het doet"