Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had laatst precies hetzelfde als jij! Had laatst dat ik weer een piletje nam en toen die werkte had ik eigenlijk totaal geen fijn gevoel alleen super depri en wou naar huis. Wel stijve kaakjes Was niet leuk heb namelijk zulke toffe ervaringen gehad en zou er nog wel meer van willen. Wat ik in ieder geval veel lees is dat je gewoon een tijd niet meer moet gebruiken en alleen gebruiken als je je mentaal ook echt goed voelt en lekker in je vel zit en met leuke mensen bent. Het kan ook helpen om van te voren een glaasje alcohol te drinken dan zit je wat losser in je fel. Wat je niet moet doen is bang zijn om niet lekker te gaan zoals en ook moet je er niet teveel bij nadenken en dan gaat het meestal wel lekker. Gewoon genieten Succes dermee"
"Hallo allemaal, Ik ben van plan binnenkort voor de eerste keer speed te gebruiken. Nu is het algemeen bekend dat je na zo'n nacht niet of heel slecht slaapt. Maar is dit omdat je niet moe bent of omdat je gewoon niet in slaap kunt komen. Mijn ervaring met pillen is dat wanneer het uitgewerkt is ik wel erg moe ben maar alsnog niet in slaap kan komen. Moet ik me zoiets ook voorstellen wanneer de speed uitgewerkt is of ben je dan gewoon nog top fit? Alvast bedankt voor de reacties!"
"Hallo, is het gebruik van xtc gevaarlijker bij een persoon met overgewicht. We gebruiken het verder wel veilig. Alvast bedankt."