Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heyhey Waarom gebruiken jullie geen toegestane amfetamines? Lijkt me minder eng... Maja kan ook aan mij liggen"
"waar koop je die ritalin?"