Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lezers, Allereerste hallo, net nieuw hier In het afgelopen jaar heb ik verschillende keren 4FMP gebruikt, en hierbij heb ik elke keer de hele nacht / dag een super droge keel. Hierdoor blijf ik constant water drinken. Het is zelfs zo dat als ik 10 seconden geleden een slokje water heb genomen ik alweer een nieuw slokje wil om mijn keel vochtig te krijgen. Door het veel drinken van water (en de droogte van mijn keel) ben ik na 3 uur misselijk, en dit blijf ik de rest van de avond / dag. Als ik XTC gebruik heb ik hier geen last van.. Ik gebruik meestal 1 capsule van ongeveer 200 mg (soms iets meer). Herkent iemand dit of weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Alvast bedankt !"
"Bedankt allemaal voor de antwoorden ! Ga de volgende keer nog meer letten op het drinken van 1 of 2 glazen per uur, en ga proberen niet alleen maar water te drinken maar ook iets met een smaakje te drinken"