Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Jongens, Ik gebruik nooit coke. Laatste keer was jaren geleden. Nou ben ik zaterdag met wat vrienden uitgeweest. Veeel te veel gezopen en alles door elkaar heen en coke gebruikt. Werd kotsen op de bank wakker 's nachts. Hele weekend verder op de bank gelegen. Het probleem is alleen dat ik al sinds zondag nogal wazig in mijn hoofd ben. Dus alsof ik wegdroom .... af toe wat tintelingen in mijn benen en ben er gewoon helemaal nog niet echt bij. Met drank heb ik dit nooit. Kan dit door de coke komen en hoe lang kan zoiets duren ... m.a.w. zou het aan het eind van de week weer normaal moeten zijn ? Begin me nu een beetje zorgen te maken. Dus hoop op een opbeurend antwoord. Groetjes, Mitch"
"Hoi Kildeer, Bedankt voor je reactie .... ja ik denk ook dat ik echt te ver ben gegaan ... heeel veel drank, bier, shooters, baco ... en coke .. ja hoeveel .. niet eens super veel ... scheen "hele goede" kwaliteit te zijn of juist shit .... zijn er nog rememdies voor .. ik probeer wel super veel te slapen enzo ... maar moet ook werken ... en soms zit ik echt naar me scherm te staren .. en moet ik mezelf wakker schudden ... vandaag is het woensdag .. dus hopelijk is het eind van de week weg. Die tintelingen heb ik nooit .. maar goed het is ook zo'n gevoel alsof ik helemaal op ben .... lesje wel geleerd .... wil nu wel weer terug naar de "oude ik" ..... ik hou het in de gaten ... ok kan altijd nog naar de dokter maar liever niet .... zou hij er iets voor hebben dan denk je ?"
"Ja daar heb je gelijk in .... en doe het ook zeker niet weer zo .... Ik ga me best doen .. veel vitamine .. slapen ... en hopen dat het toch vrijdag wel beter is ..... die vage klachten .... in ieder geval bedankt voor je reactie .... er zijn meer mensen dus die niet alleen van heeeel veel coke toch een paar dagen rot kunnen zijn en klachten kunnen hebben .... shit alleen dat je dan moet werken he behh .... ben nu al helemaal kapot en moet nog 1 1/2 uur behh ... merk ook dat koffie het geen goed doet ... dus zit maar aan de thee ... Thanks wederom"
"Ach iemand moet het doen Of heb je ook tips voor deze noob altijd welkom natuurlijk ..."