Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal Ik heb heftige pijnen en bijna constante diaree door colitis ulcerosa ik heb hier ontseking remmers en pijnstillers voor die pijnstillers zaldiar genaamd bevatten morfine maar helpen geen bal.... Nu neem ik wel eens xtc en dat werkt heerlijk tegen de pijn ! Heb totaal geen bijwerkingen die ik bij de reguliere medicijnen wel heb bijv misselijk stemmingwisselingen hoofdpijn en nog steeds pijn klachten... Ik heb geen pijn,geen diaree en kan een aantal uren alles eten wat normaal niet gaat na een xtc pil. het is zo vervelend dat er zulke slechte verhalen over xtc/mdma in de rondte gaan maar bij mij werkt het duidelijk positief op mn ontstekingen,diaree en pijn Heeft iemand hier ook ervaring mee ?"
"Kan je in de sauna als je xtc/mdma gebruikt hebt? Heeft iemand hier ervaring mee? Wij zouden het graag vernemen, we hebben zelf een infra rood sauna"
"wij begrijpen niet helemaal waar al die depressieve gevoelens en gedachten vandaan komen . wij voelen ons tijdens en de dagen erna exact hetzelfde ,bijzonder goed dus Wij gebruiken dagelijks voedingsupplementen en eten gezond,sporten en slapen goed. wij kunnen niet duidelijk genoeg zijn over het gebruik van goede voedingsupplementen als aanvulling op je normale gezonde eten. Wij hebben hierdoor absoluut geen last van vervelende dipjes en depressieve gedachten en zijn ook nooit moe terwijl we met gebruik nachten overslaan."