Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tsja je went er aan, het meest relaxte is als je nog gaat afteren.. tegen die tijd als je alleen bent is het alweer redelijk uit je lichaam, en kan je proberen te eten/slapen. zoniet ga je toch stofzuigen, muziek aan, beetje dansen hier, bellen daar, chatten jointjes roken.. Gewoon iets vinden om te doen, proberen te eten, anders nog een tikkie en doorgaan, ergens een terrasje pakken ofzo die avond erop val je toch wel weer in slaap. Het beste kan je gewoon bezig blijven, kom je vanzelf in grappige situaties omdat je er toch niks meer van snapt!! Het allerbeste is natuurlijk samen met iemand doorgaan!!"