#1
Omdat ik zelf nogal wat verschillende verhalen over deze RC hoor heb ik besloten zelf ook maar een report te gaan schrijven. Zelf namelijk ook totaal andere ervaringen met 6-APB dan ik hier op het forum tegenkom, beetje vreemd. Zelf heb ik twee keer 6-APB gebruikt; was een groenblauw pilletje, 115mg. Eerste keer was een zeer succesvol verhaal maar deze report zal over mijn tweede keer gaan.
Had met vrienden afgesproken naar een feest in de Westergasfabriek te gaan, feest zou tot 8 uur duren. In eerste instantie was ik gewoon van plan om XTC te gaan nemen maar daarmee houd ik het normaliter niet tot 8 uur uit en ik had nog zo'n pilletje liggen waarvan ik wist dat het lang genoeg door zou werken. Daarom koos ik ervoor 6-APB te gaan nemen, de rest zat aan de XTC.
Rond 22 uur kwam ik in Amsterdam aan en toen heb ik snel even een menu bij de Burger King verorberd. De rest van de groep was al in Amsterdam en heb ze daar ontmoet, vervolgens zijn we samen wat gaan drinken in een kroeg. Heb één bier gehad. Om half 1 kwamen we bij het feest aan, meteen naar de wc om het gehele pilletje in te nemen. Er zit totaal geen smaak aan en is makkelijk naar binnen te krijgen, met XTC heb ik daar nogal eens moeite mee.
Er waren twee zalen en het was nog wat rustig. We zijn toen naar de kleine zaal toe gelopen en zijn daar wat gaan dansen. Na een half uur begon ik de effecten al wat te voelen. Lichte tintelingen in m'n handen, meer energie, meer drang om te praten. Half uur later nog steeds dat gevoel, hij kwam maar niet in. Had het idee dat de eerste keer misschien te mooi was om waar te zijn. Door die eerste keer had ik hoge verwachtingen en ik was teleurgesteld dat die verwachtingen nog niet uitkwamen.
Ben toen de zaal uit gelopen om een peuk te gaan roken en kwam daar aan de praat met wat mensen. Toch wel een tijdje leuk mee staan praten, helaas voelde ik me nog steeds hetzelfde, anderhalf uur na inname. Vervolgens m'n vrienden opgezocht en zodra ik de zaal binnenkwam 'BAM', hij kwam in.
Wat een euforie, wat een fijnheid, wat een lekkerheid, wat lekker, oh dit is zo fijn, moet bewegen, moet bewegen, wat voelt m'n broek toch lekker aan, ik wil knuffelen, moet in m'n haar zitten, haar voelt zo lekker aan, wauw. Nog nooit zo'n fijn gevoel ervaren, het voelde precies hetzelfde aan als de vorige keer en het was zó fijn. Inmiddels waren m'n vrienden ook al flink in hun space van wie één voor de eerste keer. Hij was blij dat we hem hadden meegenomen en hij vond me een fijne vriend, dat vond ik leuk om te horen. We sloten het korte, maar krachtige gesprek af met een dikke knuffel.
Begon flink last te krijgen van tandenknarsen en nam een tweetal kauwgom in. Vorige keer had ik daar toch een stuk minder last van, maar het is niet erg. Na even hard gegaan te zijn in de zaal ben ik naar de wc gegaan om wat water te halen, dat zou verstandig zijn. Keek in de spiegel en m'n pupillen waren best wel groot. Even m'n gezicht verkoeld met water en wat voelde dat lekker. Dat koele water over mijn baby-zachte huid. Enorm veel tintelingen in m'n handen en armen, een heerlijk gevoel. En m'n haren voelden ook zo lekker aan.
Heel toevallig kwam ik in de wc iemand tegen die zelf ook 6-APB gebruikte, wat een toeval. Hij had het ook al vaker gebruikt en vond het heel fijn spul. Veeeeeel beter dan XTC vond hij het. Daar heel lang mee staan praten. Ook over de gevaren van 'Benzo Furies' want je weet niet wat de risico's ervan zijn. Ik had veel verschillende verhalen over deze RC gehoord maar wat deze jongen mij vertelde was precies hetzelfde als wat ik ervoer, we zaten heel erg op één lijn en hebben een heel fijn gesprek gehad. Afijn, hij moest weer terug naar z'n vriendengroep en we zeiden tegen elkaar dat we elkaar vast nog wel tegen zouden komen in de loop van de nacht.
Weer op zoek naar m'n vrienden maar kon ze niet vinden, toen ben ik maar weer een peuk gaan roken. Zelf rook ik eigenlijk nooit, alleen als ik aan het spacen ben. Roken was gewoon zo lekker, elke keer inhaleren voelde als de hemel en ging tot in het oneindige. M'n longen voelden oneindig groot. Na een aantal peuken had ik eigenlijk wel weer zin om de vloer op te gaan. Zo gezegd, zo gedaan. En verrek, daar zijn m'n vrienden weer. Heerlijk gedanst, enorm veel energie, enorm veel euforie, heel erg veel geknuffeld, wat was dit geweldig.
Om af te koelen zijn we met z'n allen naar de rookruimte gegaan. Daar hebben we heel erg persoonlijke gesprekken gevoerd en dingen die we elkaar nog nooit verteld hadden, kwamen nu aan het licht. Iedereen had heel erg de behoefte te gaan praten en alles te vertellen en alles te vragen. We hadden niets meer te verbergen voor elkaar. Dingen die mij al best lang dwars zaten vertelde ik gewoon, zij hadden daar een passend antwoord op en andersom. Het waren vooral gesprekken over vriendschap, liefde en drugs. We hebben daar echt heel lang samen gezeten maar zij hadden weer zin om te gaan dansen, ik eigenlijk nog niet maar, afijn, laten we gewoon gaan. Maar ik had nog NOOIT zo fijn gepraat zeg.
In de zaal weer heel hard gegaan. Zulke lekkere tintelingen in m'n handen en oh m'n broek voelde nog steeds zo lekker. Had ook steeds het gevoel dat ik m'n armen langer wou maken, ik moest ze de hele tijd strekken, ze konden niet lang genoeg zijn, ze moesten tot in het oneindige doorgaan, en vaak lukte dat ook. Zwaartekracht bestond daardoor niet meer. Het leek wel te tochten in de zaal en dat was zo lekker op mijn gezicht. En die tintelingen, oh zo goed. Tussendoor veel water gedronken en vooral veel geknuffeld. M'n vrienden zaten ook in een lekkere space en dat vond ik fijn.
Op een gegeven moment weer uit de zaal gegaan om af te koelen. Er was de mogelijkheid hamburgers te kopen en terwijl de kippenvel over m'n armen liep riep ik tegen m'n vrienden 'Oh gadverdamme wie heeft er nou zin om hamburgers te gaan eten'. Ik had totaal geen eetlust en alleen behoefte aan water, water, water was zo fijn. Terwijl m'n vrienden aan een ijsje zaten weer heel erg fijne gesprekken gevoerd. Wat me dwars zit is dat m'n ouders echt anti-drugs zijn en daar heb ik heel fijn over kunnen praten. Later ook nog met een verstandige 28-jarige moeder, die aan de XTC zat. Wat een lieve vrouw was dat zeg.
M'n vrienden wilden weer graag de dansvloer op maar ik had daar eigenlijk totaal geen behoefte aan. Ik voelde me heel erg lekker maar had geen zin om weer de drukte in te gaan, ik vond het niet erg om alleen achter te blijven. Daar heb ik heel erg lang alleen gezeten, maar het was zo lekker. Die sigaretten waren zo lekker en ik heb zo lekker na kunnen denken over het leven. Het was inmiddels een uur of half 7 en ik heb van 2 tot 6 echt zwaar lopen pieken. Ik voelde dat het effect nu wat afnam. De rest wilde graag dat ik weer mee kwam dus zijn we met z'n allen weer gaan dansen.
Ik voelde me heel lekker maar had niet meer de behoefte om echt te knallen zoals ik eerder op de nacht wel had. Gewoon rustig een klein beetje bewegen, af en toe een slokje water, dat was chill. En het feest bleef ook maar doorgaan, de tijd ging enorm langzaam, en dat vond ik wel lekker. Had totaal nog geen behoefte naar huis te gaan. Wel begon ik nu wat honger te krijgen. Om kwart voor 8 zijn we naar buiten gegaan, daar hadden bepaalde mensen behoefte aan. Afijn, ik vond het niet zo erg.
Zijn toen naar de Albert Heijn gefietst en omdat ik honger had dacht ik een ham-kaas croissantje te nemen. Dat was echter geen slimme keus. Ik nam een klein hapje en kreeg zelfs de kleinste vezel niet door m'n keel heen, ik verstikte bijna, angstaanjagend en machteloos gevoel. Na een slokje Vifit kreeg ik het hapje maar met moeite door mijn keel heen. Na twee minuten daar gestaan te hebben, iedereen, behalve ik aan z'n ontbijt, kreeg ik een licht gevoel in m'n hoofd, een warme gloed over m'n huid, en voor je het weet lag ik. Ik was flauwgevallen. Nog nooit van drugs gehad, ja, één keer door truffels op een hele rare manier. Maar dit was schrikken. Toen ik weer bij was heb ik even op de grond gezeten en voelde ik me wel weer goed. Vervolgens naar het station gefietst en naar huis gegaan. Had in de trein nog steeds heel erg last van tandenknarsen.
Eenmaal thuis aangekomen heb ik lekker geslapen en waren m'n handen nog steeds erg gevoelig. M'n kussen voelde lekker aan. Na 3 uurtjes slaap vond ik het al wel genoeg geweest en de rest van de dag heb ik een beetje televisie gekeken. Voelde me wel chill en heb nooit last gehad van een comedown. Alleen wat vermoeidheid, maar dat is logisch.
Sorry van het lange verhaal. Wil gewoon duidelijk vertellen hoe het was, heb namelijk het gevoel dat er veel 'verschillende' 'Benzo Furies' op de markt is omdat ik zoveel uiteenlopende verhalen hoor. Ik zou bijvoorbeeld echt niet aanraden dit thuis te nemen, wat ik wel elders op dit forum heb gezien. Ik heb het niet ervaren als een chille vorm van MDMA maar juist als MDMA+ of zo.
Het is dus heel fijn spul maar ik ga het nooit meer nemen omdat ik toch wel geschrokken ben van het flauwvallen. Ben wel blij dat ik het genomen en ervaren heb. Het is een klein beetje te vergelijken met XTC maar persoonlijk vind ik deze space een stuk fijner. Als er nog vragen zijn beantwoord ik die heel erg graag.
Had met vrienden afgesproken naar een feest in de Westergasfabriek te gaan, feest zou tot 8 uur duren. In eerste instantie was ik gewoon van plan om XTC te gaan nemen maar daarmee houd ik het normaliter niet tot 8 uur uit en ik had nog zo'n pilletje liggen waarvan ik wist dat het lang genoeg door zou werken. Daarom koos ik ervoor 6-APB te gaan nemen, de rest zat aan de XTC.
Rond 22 uur kwam ik in Amsterdam aan en toen heb ik snel even een menu bij de Burger King verorberd. De rest van de groep was al in Amsterdam en heb ze daar ontmoet, vervolgens zijn we samen wat gaan drinken in een kroeg. Heb één bier gehad. Om half 1 kwamen we bij het feest aan, meteen naar de wc om het gehele pilletje in te nemen. Er zit totaal geen smaak aan en is makkelijk naar binnen te krijgen, met XTC heb ik daar nogal eens moeite mee.
Er waren twee zalen en het was nog wat rustig. We zijn toen naar de kleine zaal toe gelopen en zijn daar wat gaan dansen. Na een half uur begon ik de effecten al wat te voelen. Lichte tintelingen in m'n handen, meer energie, meer drang om te praten. Half uur later nog steeds dat gevoel, hij kwam maar niet in. Had het idee dat de eerste keer misschien te mooi was om waar te zijn. Door die eerste keer had ik hoge verwachtingen en ik was teleurgesteld dat die verwachtingen nog niet uitkwamen.
Ben toen de zaal uit gelopen om een peuk te gaan roken en kwam daar aan de praat met wat mensen. Toch wel een tijdje leuk mee staan praten, helaas voelde ik me nog steeds hetzelfde, anderhalf uur na inname. Vervolgens m'n vrienden opgezocht en zodra ik de zaal binnenkwam 'BAM', hij kwam in.
Wat een euforie, wat een fijnheid, wat een lekkerheid, wat lekker, oh dit is zo fijn, moet bewegen, moet bewegen, wat voelt m'n broek toch lekker aan, ik wil knuffelen, moet in m'n haar zitten, haar voelt zo lekker aan, wauw. Nog nooit zo'n fijn gevoel ervaren, het voelde precies hetzelfde aan als de vorige keer en het was zó fijn. Inmiddels waren m'n vrienden ook al flink in hun space van wie één voor de eerste keer. Hij was blij dat we hem hadden meegenomen en hij vond me een fijne vriend, dat vond ik leuk om te horen. We sloten het korte, maar krachtige gesprek af met een dikke knuffel.
Begon flink last te krijgen van tandenknarsen en nam een tweetal kauwgom in. Vorige keer had ik daar toch een stuk minder last van, maar het is niet erg. Na even hard gegaan te zijn in de zaal ben ik naar de wc gegaan om wat water te halen, dat zou verstandig zijn. Keek in de spiegel en m'n pupillen waren best wel groot. Even m'n gezicht verkoeld met water en wat voelde dat lekker. Dat koele water over mijn baby-zachte huid. Enorm veel tintelingen in m'n handen en armen, een heerlijk gevoel. En m'n haren voelden ook zo lekker aan.
Heel toevallig kwam ik in de wc iemand tegen die zelf ook 6-APB gebruikte, wat een toeval. Hij had het ook al vaker gebruikt en vond het heel fijn spul. Veeeeeel beter dan XTC vond hij het. Daar heel lang mee staan praten. Ook over de gevaren van 'Benzo Furies' want je weet niet wat de risico's ervan zijn. Ik had veel verschillende verhalen over deze RC gehoord maar wat deze jongen mij vertelde was precies hetzelfde als wat ik ervoer, we zaten heel erg op één lijn en hebben een heel fijn gesprek gehad. Afijn, hij moest weer terug naar z'n vriendengroep en we zeiden tegen elkaar dat we elkaar vast nog wel tegen zouden komen in de loop van de nacht.
Weer op zoek naar m'n vrienden maar kon ze niet vinden, toen ben ik maar weer een peuk gaan roken. Zelf rook ik eigenlijk nooit, alleen als ik aan het spacen ben. Roken was gewoon zo lekker, elke keer inhaleren voelde als de hemel en ging tot in het oneindige. M'n longen voelden oneindig groot. Na een aantal peuken had ik eigenlijk wel weer zin om de vloer op te gaan. Zo gezegd, zo gedaan. En verrek, daar zijn m'n vrienden weer. Heerlijk gedanst, enorm veel energie, enorm veel euforie, heel erg veel geknuffeld, wat was dit geweldig.
Om af te koelen zijn we met z'n allen naar de rookruimte gegaan. Daar hebben we heel erg persoonlijke gesprekken gevoerd en dingen die we elkaar nog nooit verteld hadden, kwamen nu aan het licht. Iedereen had heel erg de behoefte te gaan praten en alles te vertellen en alles te vragen. We hadden niets meer te verbergen voor elkaar. Dingen die mij al best lang dwars zaten vertelde ik gewoon, zij hadden daar een passend antwoord op en andersom. Het waren vooral gesprekken over vriendschap, liefde en drugs. We hebben daar echt heel lang samen gezeten maar zij hadden weer zin om te gaan dansen, ik eigenlijk nog niet maar, afijn, laten we gewoon gaan. Maar ik had nog NOOIT zo fijn gepraat zeg.
In de zaal weer heel hard gegaan. Zulke lekkere tintelingen in m'n handen en oh m'n broek voelde nog steeds zo lekker. Had ook steeds het gevoel dat ik m'n armen langer wou maken, ik moest ze de hele tijd strekken, ze konden niet lang genoeg zijn, ze moesten tot in het oneindige doorgaan, en vaak lukte dat ook. Zwaartekracht bestond daardoor niet meer. Het leek wel te tochten in de zaal en dat was zo lekker op mijn gezicht. En die tintelingen, oh zo goed. Tussendoor veel water gedronken en vooral veel geknuffeld. M'n vrienden zaten ook in een lekkere space en dat vond ik fijn.
Op een gegeven moment weer uit de zaal gegaan om af te koelen. Er was de mogelijkheid hamburgers te kopen en terwijl de kippenvel over m'n armen liep riep ik tegen m'n vrienden 'Oh gadverdamme wie heeft er nou zin om hamburgers te gaan eten'. Ik had totaal geen eetlust en alleen behoefte aan water, water, water was zo fijn. Terwijl m'n vrienden aan een ijsje zaten weer heel erg fijne gesprekken gevoerd. Wat me dwars zit is dat m'n ouders echt anti-drugs zijn en daar heb ik heel fijn over kunnen praten. Later ook nog met een verstandige 28-jarige moeder, die aan de XTC zat. Wat een lieve vrouw was dat zeg.
M'n vrienden wilden weer graag de dansvloer op maar ik had daar eigenlijk totaal geen behoefte aan. Ik voelde me heel erg lekker maar had geen zin om weer de drukte in te gaan, ik vond het niet erg om alleen achter te blijven. Daar heb ik heel erg lang alleen gezeten, maar het was zo lekker. Die sigaretten waren zo lekker en ik heb zo lekker na kunnen denken over het leven. Het was inmiddels een uur of half 7 en ik heb van 2 tot 6 echt zwaar lopen pieken. Ik voelde dat het effect nu wat afnam. De rest wilde graag dat ik weer mee kwam dus zijn we met z'n allen weer gaan dansen.
Ik voelde me heel lekker maar had niet meer de behoefte om echt te knallen zoals ik eerder op de nacht wel had. Gewoon rustig een klein beetje bewegen, af en toe een slokje water, dat was chill. En het feest bleef ook maar doorgaan, de tijd ging enorm langzaam, en dat vond ik wel lekker. Had totaal nog geen behoefte naar huis te gaan. Wel begon ik nu wat honger te krijgen. Om kwart voor 8 zijn we naar buiten gegaan, daar hadden bepaalde mensen behoefte aan. Afijn, ik vond het niet zo erg.
Zijn toen naar de Albert Heijn gefietst en omdat ik honger had dacht ik een ham-kaas croissantje te nemen. Dat was echter geen slimme keus. Ik nam een klein hapje en kreeg zelfs de kleinste vezel niet door m'n keel heen, ik verstikte bijna, angstaanjagend en machteloos gevoel. Na een slokje Vifit kreeg ik het hapje maar met moeite door mijn keel heen. Na twee minuten daar gestaan te hebben, iedereen, behalve ik aan z'n ontbijt, kreeg ik een licht gevoel in m'n hoofd, een warme gloed over m'n huid, en voor je het weet lag ik. Ik was flauwgevallen. Nog nooit van drugs gehad, ja, één keer door truffels op een hele rare manier. Maar dit was schrikken. Toen ik weer bij was heb ik even op de grond gezeten en voelde ik me wel weer goed. Vervolgens naar het station gefietst en naar huis gegaan. Had in de trein nog steeds heel erg last van tandenknarsen.
Eenmaal thuis aangekomen heb ik lekker geslapen en waren m'n handen nog steeds erg gevoelig. M'n kussen voelde lekker aan. Na 3 uurtjes slaap vond ik het al wel genoeg geweest en de rest van de dag heb ik een beetje televisie gekeken. Voelde me wel chill en heb nooit last gehad van een comedown. Alleen wat vermoeidheid, maar dat is logisch.
Sorry van het lange verhaal. Wil gewoon duidelijk vertellen hoe het was, heb namelijk het gevoel dat er veel 'verschillende' 'Benzo Furies' op de markt is omdat ik zoveel uiteenlopende verhalen hoor. Ik zou bijvoorbeeld echt niet aanraden dit thuis te nemen, wat ik wel elders op dit forum heb gezien. Ik heb het niet ervaren als een chille vorm van MDMA maar juist als MDMA+ of zo.
Het is dus heel fijn spul maar ik ga het nooit meer nemen omdat ik toch wel geschrokken ben van het flauwvallen. Ben wel blij dat ik het genomen en ervaren heb. Het is een klein beetje te vergelijken met XTC maar persoonlijk vind ik deze space een stuk fijner. Als er nog vragen zijn beantwoord ik die heel erg graag.