Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo mijn vrouw en ik willen ghb gaan proberen , maar wat is de juiste dosering? zij 31 110 kilo ik 35 90 kilo hoeveel ml moeten we gebruiken. hebben vloeibaar ghb. wie help ons aan de juiste standaard aangezien er nogal risico's aanzitten.."
"is een beetje wildwest gokken he, neem gewoon een spuit zonder naald weet je predies wat en hoeveel je hebt doen wij wel iig aangezien er een aardig risico aanzit, willen wel de fun niet de ellende...."
"ja leuk hahhaha achja.. maar goed ghb is goed bevallen, 2 ml pp deed het al goed. dus die opmerking wel iets meer dan iets vind ik een beetje overdreven, maarja somige mensen kunnen geen bergip houden en andere in hun waarde laten.... spijtig hoor.... maar goed vor de rest die wel gewoon een discussie kunnen volgen, 2 ml deed het echt heel goed hebben behoorlijk plezier ervan gehad. alleen na hoelang is het verstandig bij te vullen haha?"