Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal Een paar weken geleden ben ik naar een festival geweest en heb ik daar mdma genomen. Ik ben inmiddels aardig bekend met de richtlijnen omtrent gebruik en bereid het mijn inziens ook goed voor. Ik heb de mdma toen ik het kocht laten testen. Getest op 81% zuiverheid. Het is echter al wel meer dan een jaar geleden dat ik dat heb gekocht. In de tussentijd meerdere malen gebruikt. Wat het gekke is, de eerste keer dat ik het gebruikte was een jaar geleden. Toen had ik nadat ik een pil had genomen nog behoorlijk veel bijgelikt. Ik heb toen echt een enorme kater gehad. Paar dagen misselijk en bijna een week licht in mn hoofd en emotioneel een wrak. Dat was de eerste keer dat ik zo'n heftige kater had. De volgende keer had ik netjes capsules gemaakt en de dosering voor mezelf afgewogen. Ging verder prima. Geen last gehad van een kater. Weer een keer later ook nergens last van. De laatste twee keer echter wel weer. Ik kreeg aan het einde van mn trip ook enorm last van mn buik. Beide keren moeten kotsen aan het eind. Stoelgang 2 dagen ontregeld en dus een helse kater de week erop. Nu had een vriendin van me dit ook de laatste keer met dezelfde mdma als dat ik had. Andere vrienden hadden pillen gehad maar verder nergens last van. Kan het zijn dat de mdma niet meer goed is, of nooit is geweest? Kan het zijn dat je lichaam hier heftig(er) op reageert dan pillen? Deze klachten heb ik nooit met pillen gehad. Ik heb de mdma altijd in een zakje bewaard en in een broodtrommel in een kast bewaard. Wellicht dat het slecht is geworden? Iemand een idee hierover?"
"FredKroket zei: Als je het goed bewaard heb dan is de kwaliteit niet achter uit gegaan. Hoe veel heb je genomen? En heb je nog andere middelen daarnaast gebruikt? En wel voldoende gegeten en gedronken die dag? Klik om te vergroten... Ik had totaal ongeveer 350 mg genomen. Maar dit had ik ook genomen de keren dat het wel goed ging. Daarnaast alleen wat Ketamine gehad. Ook dit had ik voorgaande keren wel gedaan. Verder goed gegeten en goed gedronken. Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik last van mijn maag begon te krijgen nadat ik een fruitsmoothie had genomen. Vorige keer dat ik ook zo misselijk was geworden, had ik noedels gegeten. Het lijkt dan net of mijn maag het niet kan verwerken en het er dan maar via mijn mond uit moet."
"Oke bedankt. Dat van ketamine wist ik niet. Gebruik het eigenlijk nooit, echt alleen met xtc op. Maar dan blijf ik het wel gek vinden dat het ook twee keer goed is gegaan, met dezelfde dosering en een van die keren ook met ketamine op. Als ik iedere keer zo'n kater ga krijgen op mdma dan ben ik er gauw klaar mee. Zijn er leuke alternatieven?"
"Hoi allemaal Long time lurker, maar toch maar eens besloten om een accountje aan te maken. Sinds een aantal jaar gebruik ik wel eens xtc. Net als velen wist ik hier in het begin weinig over, maar na een aantal keren gebruik en uiteraard toen het effect minder werd ben ik 'verantwoord' gaan gebruiken. Voor zover dat kan Ik gebruik al een tijdje NAC, volgens een reddit thread zou dat moeten kunnen helpen om de schade die mdma heeft veroorzaakt te herstellen. Ik merk zeker dat mijn tolerantie na NAC echt gereset lijkt en ik met veel minder MDMA echt wel lekker ga. Maar het wow effect, dat mist nog steeds. Maargoed, komend weekend staat er weer een festival op de planning. Ik heb besloten om capsules mdma te maken. Een capsule van 100mg mdma en 2 van 50, en daar moet ik het mee gaan doen (man 27, 83 kilo). De kristallen zijn getest op 81% puurheid. Ik heb ze een keer eerder gebruikt en dat ging prima. Ik hoor echter van velen om mij heen dat ze het idee hebben dat het slecht spul is en dat ze pillen hebben waar ze veel beter op gaan. Ik blijf maar roepen dat de kristallen behoorlijk zuiver zijn en dat het gewoon gaat om de totale hoeveelheid mdma die je neemt. Dat heeft niks met de pil of de kristal te maken, tenminste dat denk ik en heb ik vaak gelezen. Toch ga ik twijfelen. Op reddit zijn verschillende topics te vinden over XTC die vroeger met andere precursors werd gemaakt en daarom beter zou zijn, over dat mdma uit r en s mdma bestaat en dat de balans goed moet zijn enzovoorts. Zijn dit factoren die invloed kunnen hebben op de wow factor van mdma, of is het eindproduct MDMA altijd hetzelfde qua effect en maakt het productieproces/ingredienten etc niet uit voor de kwaliteit?"