Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gast, way to bring me down, serieus, dankjewel. Uiteraard heb ik hier mn settingkje en is achter de pc zitten heus niet het enige wat ik doe op mn trip, maar hij stond nou aan, dus ja... maar goed, ik zwijg al."
"hmja, sorry about that. Op sommige fora is dat de gewoonte. Hier niet blijkbaar, ook goed. Ga een beetje info opzoeken over 2c-B dan maar. Cheers"
"Stel: SWIM heeft een privaat optrekje met tuin ter beschikking van vrijdagmiddag tot zondagmiddag om met vijf vrienden/vriendinnen een feestje te bouwen. SWIM heeft geen verantwoordelijkheden dat weekend en SWIM regelt voedsel/drank/muziek/slaapplaats op voorhand. SWIM en de vrienden van SWIM weten wat de bedoeling van dit weekend is en staan hier open voor, doch met voldoende nederigheid en zij vinden levend/niet dood, gezond en niet krankzinnig zijn best wel fijn. SWIM en zn vrienden hebben ervaring met harddrugs doch gebruiken slechts sporadisch. Lees: max 1x/2 maand, vaak minder SWIM heeft volgende middelen ter beschikking: -weed -lachgas -paddos, droog hawaiiaans -LSD -2C-B -DMT -MDMA -eventueel coke Nu, zoals reeds gezegd is SWIM best wel avontuurlijk aangelegd, maar toch vraagt ie zich af welke middelen op deze tijdsspanne relatief safe kunnen gebruikt worden en welke eventueel samen kunnen gebruikt worden. Weet ook dat DMT en 2C-B nieuw zijn voor SWIM en zn vrienden, en dat LSD en paddos nieuw zijn voor twee van SWIMs vrienden. Combos waar SWIM al had aan gedacht zijn: -LSD+ 4u later MDMA + eventueel af en toe een patroontje NO -LSD/paddos + weed, heeft in het verleden gewerkt voor SWIM -eerst 2C-Btje op vrijdag voor de newbies en kijken of het tripgevoel bevalt, volgende dag LSD + ? -LSD, als we 8u later mooi uitgetript zijn de DMT als apotheose Of is SWIM gek om dit nog maar te overwegen?"
"Dat is relatief natuurlijk. Als je LSD vergelijkt met andere drugs is het natuurlijk retegoedkoop en zijn geld dubbel en dik waard, dus je hoort mij niet klagen hoor. Kheb deze zomer zegels voor drie euro zien verkocht worden en heb er enkele weken later voor vijf euro gekocht, dus in die optiek is 7 euro dan weer wel redelijk duur. Maar soit, ik zal er geen boterham minder door eten (enfin, eigenlijk wel, want op trip heb ik vrijwel nooit honger , dus eigenlijk heb ik gisteren geld bespà à rd. Geweldige drug toch he, LSD lol )"
"crocodile zei: Exceptional Insight zei: Het is voor je eigen bestwil, ik vind het zonde om je trip achter de pc door te brengen. Maar dat was je dus niet van plan. Prima dan. Klik om te vergroten... kan best leuk zijn hoor, zolang je natuurlijk niet de hele trip achter je scherm zit. Muziekje erbij, beetje plaatjes kijken. Vergelijkt natuurlijk niet met een echt plaatjes/artboek in je handen te hebben tijdens de trip, maar toch. Ik weet nog wel dat ik me behoorlijk rot schrok van een bepaalde videoclip op youtube van volgens mij Madonna die iemand naar me toe linkte. Geen idee welke, maar op de achtergrond van de clip stond een eng wit hoofd ofzo. Ik heb nu zelf trouwens niks op behalve de dextro amfetamine. Klik om te vergroten... Ja, vond ik dus ook Deze keer heb ik er zeker wel wat van gevoeld, maar de super-ervaring die je volgens velen op dit forum kan krijgen van LSD heb ik nog steeds niet gehad (ik denk dat ik vrij zwakke zegels had, maar aangezien ik in België woon is laten testen moeilijk. Misschien volgende keer toch maar weer met een tripmaatje in de natuur ipv alleen in mn huis, dat levert waarschijnlijk meer stof tot nadenken en reflecteren. Heb er wel echt van genoten en heb veel gelachen met grappige plaatjes en filmpjes. De muziek was wel enorm intens en ging ik volledig in op. Kheb zeker een uur zitten spacen op de muziek die ik zelf al improviserend aan het maken was op mijn gitaar. Daarna in mijn bed nog twee uur zelf "in mijn hoofd" psytrance gemaakt. Had er een methode bestaan om mijn hersens op een recorder aan te sluiten, ik had zeker tien hits gehad Al bij al leuke ervaring, maar niet echt de moeite om een volwaardig triprapport van te maken vrees ik. Momenteel drie whiskey-cola's en daar blijft het nog enkele weken bij."
"1x LSD: -"Star Wars" is NIET de beste film aller tijden" (conclusie van een gesprek dat begon met Ein kleine nachtmusik van Mozart) zelfde avond: - Ik was bezig over voedsel, E negeerde mij volledig en was zijn eigen uitleg aan het doen: E:"Wat vind jij nou het leukst 's morgens na de koffie: Een gesprek..." (ik die nog steeds aan voedsel dacht zei daarop Met eieren?" Beide krom vh lachen "ja, dat doen we, morgenvroeg: gesprek met eieren!" op wiet: - B: Kannibaal zijn moet toch lastig zijn he, al dat gedoe als je wil eten. ik: ja, maar als het snel moet kan je toch gewoon gevulde kinderhandjes maken?"
"Om 18.25u 2 Lsd-tabjes onder m'n tong gelegd... Het is de 2x maal dat ik LSD neem. De eerste keer is anderhalve maand geleden met 2 vrienden. Toen hebben we elk ééntje gevreten. Het waren dezelfde als die ik nu heb. Mijn 2 vrienden hebben toen prettig (maar niet al te hard) getript. Ik daarentegen voelde er zo goed als niks van. Ik denk dat ik misschien ietsje resistenter ben tegen LSD ofzo (weeg ook tien kilotjes meer dan zij). Ik denk ook dat ik teveel afleiding had, ik had moeite om zelf iets op te roepen zeg maar, en de dosis was denk ik niet hoog genoeg om alles van de LSD te laten komen. Vandaar, deze keer voor de eerste keer alleen (heb al paddotrips gedaan en mdma, coke, whatever, dus ben wel een beetje gewend van "weg " te zijn) en ook maar meteen 2 tabjes Terwijl ik dit typ voel ik het trouwens al een beetje opkomen, terwijl dat de vorige keer bijna 90 min duurde eer ik uberhaupt iets voelde. Dit gaat precies toch net een tikkeltje harder Well, i'm off, wish me luck guys, ik ga proberen jullie up to date te houden, voor zover ik daartoe in staat zal zijn... yep, it's here...whooosh!"
"Vraag me in feite af of ik dit bij trip reports moet zetten of het hier ook mag ? yep, het komt nu vrij heftig, nog geen echte visuals maar wel enorme euforie, vergelijkbaar met mijn beste mdma ervaringen. En mijn lichaam voelt wel vreemd, maar zeker niet onprettig aan. Wel een beetje onrustig fysiek, kan moeilijk stilzitten. ff muziekje opleggen... infected mushroom - shakawkaw (vibe tribe mix) ...kan niet misgaan met zo'n lekker muziekje... kan niet stoppen met grijnzen trouwen hehehe"
"de lsd is nu echt aan het gà à n. Leuk trouwens om trip reports te lezen als je zelf aan het trippen bent. Van inspinazie gesproken. Alsnog geen visuals, jammer. Heel erg fysiek. Heel mijn lichaam trilt, letterlijk, ik kan mijn spieren niet controleren maar ik vind het best. Ook door de muziek waarschijnlijk. Momenteel "Infected mushroom - cat on mushrooms". lekker. kan toch nog typen blijkbaar. vraag me of mn onderburen niet vinden dat de muziek te hard staat, zou jammer zijn als ze hier ineens stonden. Toch maar iets stiller gezet... ...yep, dit is leuk. Lateuhr..."
"Hehe, te grappig, heb er net zo eentje onder mijn tong gelegd, ik check even drugsforum en kom deze thread tegen. Het waren goeikes dus koxbox? Ben benieuwd... Mag ook wel, ik heb er best veel voor betaald."