Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sjizzel zei: Het 1e wat ik er van kan zeggen is OH MY GOD! Wij hebben het in een flesje gerookt ( een inimini Pissang Ambon ) daar doe je Wolgaas in, maar alleen in het nekje van de fles. dopje eraf natuurlijk en onder het flesje een gaatje boren. Wij hebben een dosis genomen van 40mg. deze leg je op het wolgaas, en verhit alleen de nek van de fles, de dmt mag namelijk niet in direct contact komen met vuur dan is het weg ( nogmaals zo is het ons geleerd ) wanneer het witte poeder helemaal opgelost is, zet je wel het vuur rechtstreeks op de opening van de fles, en je blaast eerst alle lucht uit die je hebt, en begint de rook naar binnen te zuigen. spannend!.. wacht maar tot de wezentjes je aan de hand nemen en leiden door de wereld vol .... geen idee.. maar OH MY GOD! heaven op een andere manier i guess.. Peace! M Klik om te vergroten... Klinkt alsof jij er wel een goeie ervaring mee gehad hebt en dat in een vrij lage dosis. Ga dus voor mijn eerste trip die methode maar eens proberen.. Met iniemini bedoel je neem ik aan zo'n soort shotflesje? waar dan bijv 0,2 in zit.? En een andere vraag: Ik hoor van iederreen van een gelig spulletje en dat van jou was dus wit?"
"Precies wat ik nodig had! Meer in 10 posts gelezen bij dit topic dan op die hele andere thread :P Nee das een beetje bull, iig een goeie toevoeging. Nog even een andere beetje nooby vraag mischien. Hebben jullie allemaal weegschaaltjes thuis of hoe wegen jullie dosis af? Heb nu halve grammen Dus kan t in principe ook door bv 10en delen. Maarja dan weet ik echt niet of dat precies klopt. Dan kan ik best uiteindelijk 40 - 60 mg hebben Zondar dat verschil te zien."