Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk dat die stack net zo verslavend werkt als speed, en daar kon ik ook makkelijk vanaf blijven. Ik merk nu dat speeds dezelfde werking heeft als een stack, meer energie, meer praten (drukker) en dat blije gevoel, en meer energie. Alleen heb nu geen hartkloppingen wat ik als bijwerking van een stack 2 wel had. Ik ben iemand die er wel vanaf kan blijven, zullen jullie misschien wel vaker gehoord hebben van mensen, maar ik kan dit wel, ik ben iemand die op gezondheid let en dit absoluut niet lang wil gebruiken, van de stack had ik ook genoeg. Dit gebruik ik enkel als een duwtje in de rug, snap je en zonder stack of wat dan ook voel ik me ook goed. Ik heb geen drugs nodig om te stappen of wat dan ook of om beter te presteren ik gebruik het enkel als aanvulling voor waarmee ik bezig ben, nee is ook niet goed maar gebruik het voor de rest nergens voor. Heb trouwens maar een grammetje (waar ik lang mee zal doen ) aangeschaft en op is op !"
"Ja heb er veel overgelezen, maar kan niemand mij dan antwoorden geven op mn vragen die ik heb gesteld ??"
"Omdat ik van Stackers bijwerkingen kreeg zoals hartkloppingen ed. Ik kijk wel hoe dit werkt en het is maar voor tijdelijk iig en niet elke dag ofzo hoor. En krijg ik ook bijwerkingen zoals die hartkloppingen dan nok ik meteen, wil niet graag de pijp uit ben ik nog wat te jong voor Wat ik niet snap he, ik wil dit maar even gebruiken, maar als ik hier sommige verhalen lees, nou dan denk ik waarom gebruik je het enkel voor het plezier dat zou ik dus niet doen. Maar iig bedankt voor de antwoorden !!"
"xcrement bedankt voor je antwoord !! Als ik wil afvallen en geen spieren kwijt wil raken moet ik zoveen mogelijk eiwitrijke voeding eten, zo raak je meer vet kwijt als spieren. Klopt, bij stack was het ook dat je dat blije gevoel kwijt raakte na een paar dagen. Ik zla het zeer zeker niet te lang gebruiken, want wil geen "schade" krijgen. Maar wat ik niet snap he, sommige gebruiken erg veel elke dag, die moeten toch helemaal verrot zijn ?"
"domzel zei: sille zei: ik wil dit maar even gebruiken Klik om te vergroten... tja dat zeggen [zeiden] ze allemaal.. Klik om te vergroten... Heb je ooit al eens Stack gebruikt ?? net zo verslavend als drugs !! zie hier sommige nog niet hun drugs door de plee spoelen en in een keer zonder leven, ik heb dit wel gedaan, een tijd terug."
"domzel zei: je kan de vraag beter omdraaien, heb jij ervaring met speed. ik wil je niet ontmoedigen, maar ik ken er maar weinig die er net zo makkelijk mee om kunnen gaan als bijv. jij met de stackers kon. Klik om te vergroten... Ja daar heb je wel gelijk in, want daar heb ik geen ervaring mee. Aangezien ik hetzelfde effect merk als met die stack denk ik wel dat ik er geen problemen mee ga krijgen. We zien wel, ben iig niet van plan om het lang te gebruiken !!"
"^_^ zei: Waarom jezelf verneuken in je hoofd om 5 kilo vet kwijt te raken klinkt echt fucking idioot, vind jou echt een freak. Blijf je daarna zitten met een depressie voor 5 kilo minder vet die toch wel terugkomt omdat je jezelf vol gaat vreten zonder speed, je stofwisseling is verneukt en je wordt weer hetzelfde vatsige varken wat je altijd was/bent. *kusje* Klik om te vergroten... Ok dan kneus, jij kent mij niet en je weet niet of ik een varken ben, denk dat jij zal schrikken als je mij foto ziet hoe ik eruit ziet, positief dan, trouwens denken weet het wel zeker !! Maarre waarom gebruik jij die zooi (weet niet wat voor drugs) dan, om flink tekeer te gaan op een feest of om goede sex te hebben ?? of omdat je je misschien stoer voelt ?! Nou ik heb geen GHB nodig om goede sex te hebben of om flink tekeer te gaan op een feest !! trouwens ben jij wel oud genoeg om hier te komen, volgens mij zit je nog in de schoolbanken snotneus ! Ik zal me netjes houden voor de rest !!!"
"Heel erg bedankt Fishhead07 !! Ben ondertussen (sinds zondag) al een kilo afgevallen, heb veel gesport en goed op mn voeding gelet, veel fruit gegeten met kwark ed. Vandaag heb ik even niks ingenomen ff een rustdag. Maar het gaat eigenlijk wel goed moet ik zeggen, zal jullie verder op de hoogte houden !!"
"Om iedereen gerust te stellen, ik neem het niet meer Moet zeggen dat het wel hongerstillend werkt maar werd er alleen zo moe van, gewoon ook als ik een beetje op had voelde ik me erg moe (in het begin niet), ook logisch natuurlijk, was hier geloof ik ook gezegd. Dus ja was leuk om ff te proberen maar het werkt niet in mijn geval, ben wel afgevallen maar om hele dagen moe te zijn vind ik ook niks."
"El retro denk dat ie teveel drugs op heeft haha. Hij scheld mij uit voor vet varken, terwijl hij het blijkbaar zelf is Hij denkt blijkbaar dat ik een dikke trol of wat dan ook ben, maar daar vergist ie zich goed in ! wil oa die 5 kilo kwijt om wat droger te worden zodat me spieren wat beter zichtbaar worden, en als ik een vet varken zou zijn dan zou je zelfs nu geen bespiering zien. Zulke mannetjes zijn zielig, om oa goede sex te hebben gebruikt hij GHB las ik in een van zn posts, nou dat heb ik niet nodig hoor Links laten liggen die handel Wat een kuttopic met kutreacties. Sommige mensen raken graag wat kilootjes kwijt om zich fijner te voelen. Depressief is ook niet fijn. En , niet iedereen is verslavingsgevoelig, en je gaf een rotreactie. Zo deed je ook niet tegen mij, en voor mij afvallen een van de hoofdredenen van mijn speedgebruik. (lees: één van de) Als de topicstarter van zichzelf denkt dat ze sterk genoeg is moet ze het proberen, onthoud echter wel je neemt een enorm risico. Speedverslaafd is niet bepaald leuk. Klik om te vergroten... De dag is bijna om en ik moet je zeggen die stacks die ik had waren veel sterker als hetgene wat ik nu op heb, heb ook maar een klein beetje gebruikt echt een puntje ongeveer. Daarnaast heb ik voldoende gegeten zoals brood fruit ed. Komt wel goed, ik ben idd het type die niet verslavingsgevoelig is maar blijkbaar snappen bepaalde mensen dat niet, die zullen wel gevoelig daarvoor zijn ofzo ?! Serenity heb jij dit ook gebruikt voor extra af te vallen ? Mensen met de normale reacties bedankt iig !!"