Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo TeReza, Een beetje afwissling in je leven is natuurlijk altijsd prettig. Het probleem met een bipolaire stoornis en met drugsverslaving is dat je het zelf helaas niet altijd in de hand hebt. Daardoor overkomt het je op de meest ongelukkige momenten en raak je er mee in de problemen. Ik werk zelf op een kliniek voor mensen met verslaving en een psychiatrische aandoening. Veel mensen zijn daar op zoek naar het Kip/ei vraagstuk maar meestal is dat niet echt relevant. Het zijn vaak twee aandoeningen die naast elkaar zijn komen te staan. Helaas is het niet zo dat als je nou maar de psychiatrische aandoening bestrijd, de veraslaving ook over is. Als je er zodanig last van hebt dat je er iets aan wilt doen is het trouwens wel goed om uit te zoeken of je werkelijk een bipolaire stoornis hebt. Het gebruik van bijv. cocaine kan ook leiden tot euforische periodes en daarna depressies. Sterkte en succes!"