Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kleine update erbij,. vanavond 6-11-2011 om ongeveer 22:00 , Kreeg ik echt mijn hallucinatie nogsteeds van die pil van zaterdag een echte shock, en denk dat ik nu behoorlijk para word. Ik zie mensen ? ik zie kinderen ? Ik zit nu achter de pc, zodra ik naar links van me kijk, staat er een donker meisje naast me, zodra ze me ziet. of ik haar. dan loopt ze heel snel naar achterin de hoek van mijn kamer in en verdwijnt het. ik had het vanmiddag ook al met een man in de keuken . deze was raar, maar van dit meisje blijft toch wel hangen. Ik vind het vreemd en voel me er echt niet meer chill onder. ik begin te trillen, mijn pupillen zijn sinds zaterdag avond al helemaal zwart en groot. wat kan ik doen? en kan dit door die verkeerde pil komen met mCPP ?"
"Tufnut zei: Dat je het over wil doen is te begrijpen. Doe alleen wel rustig aan (1x in de 6 a 8 weken maximaal), dan blijft je er het langst van genieten zonder je gezondheid belachelijk veel op het spel te zetten. Klik om te vergroten... snap ik zeker, laat er ook echt wel wat tijd tussen zitten. volgende keer wil ik is buiten zijn of gewoon lekker thuis en ondertussen een super uitgebreid trip report opstellen. dus denk dat binnenkort wel weer gaat gebeuren, had al wat afgesproken met een vriendin, en waarschijnlijk weer een Albert Heijn, maar dit keer een halve . misschien later nog een halve, die vriendin van mij een kwartje want het is haar 1e keer."
"Tufnut zei: Heb je vanacht geslapen? Heb je gegeten? wat bedoel je met de pijp er achteraan? Ben je alleen? Klik om te vergroten... ik heb gegeten, heb zelf de frituur aan gezet. ik ben na het feeest niet gaan slapen omdat we een afterparty hadden met pep en keta . dit beviel goed, maar nu wat minder en denk echt dat het aan de roze nike ligt. ik ben alleen ja. en wat bedoel je met de pijp?"
"Ok bedankt voor de info. Ik va proberen te slapen en laat jullie morgen weten. Ik ben ongeveer 70 kg en 1.90 lang."
"Ik zal de volgende keer wat beter opletten haha. Werd vandaag (7-11-2011) wakker, ik trilde behoorlijk. Ik tril anders ook weol maar niet zo erg. Ik kon niet normaal dingen vasthouden, toen ik in de spiegel keek waren mijn pupillen nogsteeds zo belachelijk groot. Ik ga vandaag naar school om te kijken hoe het gaat."
"Dakpan zei: showiii zei: dit was mijn 2e ervaring met maar de 1e keer heb ik het minder ervaren dan deze keer. Klik om te vergroten... Dit was dus je 2e keer dat je xtc gebruikt hebt, begrijp ik hieruit? Wanneer was die eerste keer en hoeveel had je toen gebruikt? Heb je ooit andere drugs in combinatie met elkaar gebruikt, zoals dit weekend? Klik om te vergroten... de 1e keer was op 23 augustus 2011. toen had ik een blauwe mitsubishi, dat was een halfje, en toen 1-2 uur later nog een kwartje erbij . verder heb ik is een keer pep gebruikt. maar hier merkte ik niks van. verder blow ik bijna elke dag. (wiet hasj) laatst tijd veel zelf gekweekte en verder niet veel drugs gebruikt. heb vandaag geen last gehad van hallucinaties, vannacht in bed wel. ik zag het meisje weer en rare vlekken op het plavond en net of er iemand boven mij hing met zijn gezicht,. ik heb er gek genoeg alleen last van als het donker is ."
"Ik had het al verwacht, was vandaag op school ook wel beetje te zien, veel schrik momenten als ik werd aangesproken of aangetikt . en zat er aan te denken om straks een joint te roken, maar aangezien ik wel snel para ben als ik stoned ben, en ik nu al redelijk para word. laat ik dat maar niet doen. maarja ik weet dat het nep is, maar het blijft behoorlijk eng om zulk soort dingen te zien. maarja ik zal dus dan idd maar op de blaren moeten zitten!"
"Hallo, Heb vandaag nog geen last gehad van hallucinaties, wel schrikmomenten nog en best wel moe . Gister avond nog 2-3x een hallucinatie gehad. maar het trekt gelukkig weg"
"Haha thx voor deze super reacties allemaal! Ik was al behoorlijk dronken toen ik het deed, dus dan doe ik domme dingen , en ik ga dit ook niet weer doen. volgende keer neem ik er gewoon ''1'' mee en dan vermaak ik me ook wel. maar niet weer zo ernstig als dit hoor haha :P"
"haha oke oke, ja mijn ervaring was wel behoorlijk hard, maar zoveel ga ik niet weer nemen, hou het de volgende x wel bij 1-2 op een avond :P"