Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik slik dus ritalin... Ik begin om 10:00, een om 14:00 en de laatste om 18:00. Ik ben gewend om zeker 3 x per week een blowtje te nemen in de avond. Ik rook dit rond 22:00/23:00.. Ik vroeg me af of dit kwaad kan? Ik denk zelf van niet omdat de ritalin dan al uit is gewerkt. En ik heb geen last van de rebound effect als het uit is gewerkt. Maar ik weet dit niet zeker en kan er ook niks over vinden op internet. Mijn psyschiater had het alleen over dat ik geen alcohol mag drinken.. Maar dat doe ik sowieso nooit! Dus weet iemand een antwoord op mijn vraag?????"