#1
Opzich kan de combinatie niet zo veel kwaad, mits je verder geen geestelijke problemen hebt. Probeer alleen wel streng te zijn voor jezelf en het niet vaker te gaan doen. Blowen kan heel snel een vorm van zelfmedicatie aannemen bij AD(H)D-ers enz. Het sluipt er vrij gemakkelijk in en voor je het weet doe je het elke avond om tot rust te komen.