Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, zou graag eens weten wat de effecten zijn van speed en/of coke ? Ik zie volgende verschijnselen bij iemand die ik tamelijk goed ken : 2 maanden al een loopneus, veel snuiten van de neus, hyperactief gedrag, zenuwachtiger, heb al drugs gevonden bij hem vroeger wit poeder maar nu vind ik wel niets meer . Nog : zat eens op zijn afkick (veel zweten, schudden benen, kokende hitte uitstralen duidelijk afkick heb ik al opgezocht op pc) en loog het toen nog af . Ook arroganter gedrag, zelfverzekerd maar dat was hij al voordien, snakken en bijten naar mij soms uit het niets . Wat moet ik hier nu nog van denken ? Zit hij d er nu nog aan of niet ? Als ik het hem vraag zegt hij niets ontwijkt mij maar ja als hij het op zijn afkick nog afliegt Ik weet me geen raad"
"0-0warior0-0 zei: Kijk naar zijn pupillen, zijn ze erg groot dan is het hoogst waarschijnlijk zo dat hij wat gebruikt heeft. Doe dit wel in een goed verlichte ruimte, want in minder goed verlichte ruimtes kunnen de pupillen ook zonder gebruik erg groot zijn. Of je doet een urinecontrole, als dat mogelijk is in jou geval. Sterkte Klik om te vergroten... Bedankt voor de reactie . Deze persoon is ook wel heel moe altijd, uitgeput . Terwijl hij eigenlijk heel actief is van persoonlijkheid en als hij dan actief is dan ist erover . Dat blijft toch niet zo lang in de urine als ze 1 dag dan niet nemen is het er al uit of is dit niet zo ? Hoe weet je dan of iemand soms eens gebruikt ? groeten"
"Nathaniel zei: Tja, lijkt me vrij duidelijk.. Om een open gesprek te kunnen aangaan is het belangrijk bewust te zijn van hoe je zo iemand benadert, met welke reden. Ga je iemand veroordelen, omdat diegene zich niet aan jou normen en waarden houdt? Of wil je iemand helpen, omdat je je zorgen maakt over diegene z'n welzijn? Klik om te vergroten... het is helpen wie ben ik om iemand te veroordelen ? en om een open gesprek aan te gaan moet de ander daar ook voor openstaan he"
"Ik vind dat jullie hier allemaal elkaar zeer hard steunen zeg . De gewone mensen kunnen nog iets leren van de blowers, liefst niet het blowen zelf natuurlijk ik heb geen weed meer omdat ik het weggegooid heb in de houtkachel gesmeten maar heb het moeilijk zeer moeilijk ben er zelfs depressief van ik loop zelfs te huilen man zeg . Inderdaad als je zegt morgen dan voelt het die dag aan als een verplichting da s waar . Maar je mag het nog zo erg willen het blijft moeilijk he , het is je levensstijl en van mij mijn vlucht . Ik vind ook niets meer interessant ik wil enkel mijn joint dan hoef ik aan niets meer te denken . Maar ja zo werkt het leven niet he veel steun wens ik jou toe en je bent niet alleen ."
"Hallo, Mijn naam is annemie en ben onlangs 32 jaar geworden . Blow al lang, ben op mijn 16 de begonnen, toen was dat nog niet veel want ik woonde nog thuis . Rond mijn 18 de heb ik voor de eerste keer gestopt om testen te gaan doen bij het leger, je werd daar medisch gekeurd dus ik moest wel stoppen . Dat lukte, vooral mijn moeder steunde mij toen enorm en ik blowde nog niet lang en niet veel, dat scheelt ook we . Maar ik was niet door mijn krachtproef dus een job bij het leger ging niet door . Toen ben ik gaan werken bij een kunstenaar en ik zat daar nog geen jaar en toen ben ik zwanger graakt van een kerel, we hadden een jaar verkering (hij had driftbuien) nu en dan ging het goed met hem dan weer niet maar zag hem wel echt graag . Toch heb ik ervoor gekozen om het kindje niet te houden omwille van hem . T moment dat ik zwanger was draaide hij weer helemaal, en ik voelde mij zo alleen en nog te onzeker denk ik om het alleen te doen . Wat ik wel nog weet was dat ik tegen mijzelf zei na de abortus draai ik voor mezelf een grote joint en niemand zal mij kunnen tegenhouden ! Ik wilde het eigenlijk direct weer vergeten wat er gebeurd was . Nu ben ik 32, blow nog steeds, heb nog geen kinderen en ik vraag mijzelf wel af had ik het niet beter gehouden ? Ik weet van mezelf met een kind dat ik zeker geen joint meer ging aangeraakt hebben . Maar ja, het is nu zo . Gedane beslissingen kun je niet terug draaien . En al bij al is het misschien wel de juiste beslissing geweest want die kerel heeft intussen al twee kinderen waar hij ook niet naar om kijkt en heeft al in de gevangenis gezeten . Maar het was ook mijn kind he . Een mens blowt ook denk ik om dingen te vergeten want als ik blow leef je in een roze wereld en niets kan je raken, je hebt een schild maar zo beschermend is dat schild ook niet vind ik . In zake werk wil het mij ook niet lukken ik heb er spijt van dat ik niet langer naar school ben gegann want nu zijn het altijd de lastigste jobs binnen een bedrijf die ik krijg . Ach ja als je geen technisch diploma hebt sta je nergens om aan machines te werken . Maar ook door het blowen kan ik het zware werk ook plots niet meer aan . Je bereikt sneller je grens . Graag had ik gepraat via dit forum met mensen die aan het stoppen zijn en die het ook moeilijk hebben, hoe ze het aanpakken en zo . Tips zijn meer dan welkom, je kunt ook zo moelijk met mensen praten hierover, je familie begrijpt dit meestal niet .Of die zeggen gewoon ja zeg stop dat he , maar zo gemakkelijk is dat allemaal niet he . Ik wil mij voornamelijk aansluiten om mensen te steunen hierin en om gesteund te worden . vele groetjes anmie"