Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"spitniater zei: als zede drugs legaliseren allemaal dan kun je gecontroleerde speed verkopen waar je van weet dat er niet mee geknoeid zal zijn en creer je meteen nieuwe arbeidsplaatsen met de productie en distributie er van waardoor de criminaliteit meteen een grotre inkomst word ontnomen en dit voor de economie alleen maar beter zal zijn want met de legalisering zou het financieel alleen maar beter zijn voor ons land. en word de criminaliteit ook minder waar je dan ook meteen geld op bezuinigd en minder incidenten kwa vervuiling en versneden spul Klik om te vergroten... Alleen heb je op den duur niemand meer over die de maatschappij in stand houdt omdat iedereen verslaafd is en wil je dat voorkomen dan moet je regels opzetten voor gebruik zodat men niet verslaafd word maar diegene die dan niet verzadigd zijn zullen het alsnog in de criminaliteit zoeken en dan is de oorzaak van het probleem weer terug. het is een pleister plakken op de wond, niet de wond genezen"
"Hoi mensen. Heb al redelijk veel ervaring met speedsgebruik en wat ik dit weekend heb ik nog nooit meegemaakt en ervaren. Dit weekend van vrijdag tot zondag speed gebruikt. Nu is het zo dat deze zo abnormaal scherp was dat bij deze, ik mijn lijntjes in 5 maal moest nemen inplaats van dat ik ze in 1 maal kon nemen. daarbij had ik last van bepaalde waandenkbeelden en halve hallucinaties. Ik was daarbij ook nog overbewegelijk in de vorm van bewegingsdrang. nou merkte ik dat de pep die we van zaterdag tot zondag hebben gebruikt (anders dan die van vrijdag) ook een sterke achterdocht en visuele hallucunaties met zich meebracht maar dan in veel sterkere mate dan wat je normaal wel kent bij pep. Helemaal bizzar was dat ik maandag avond in mijn mond ondekten dat mijn laatste 2 kiezen pikzwart waren alsof ze al weken verrot zijn terwijl ik elke dag mijn mond goed verzorg. en bij en tussen sommige andere tanden waren beginnende rootingsproccessen begonnnen. Het lijkt wel alsof het in 1 nacht mijn voledige mondglazuur vernietigd heeft en in totaal 3 kiezen verrot heeft gemaakt. De verrotingen lijken te ontstaan tussen de tanden en tasten elkaar aan, tevens lijken de verottingen vanuit het tandvlees te onstaan en ontwikkelen ze van daaruit verder. heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt met zijn pep en weet iemand welke vervuiling de oorzaak kan zijn van deze absurde instant verrotingsproces? ik vergeleek het met crystal en van wat daar over bekend is, waaronder ook een vergelijking tussen normale en crystal's effect op gebit op korte termijn maar dit is nog 10 keer zo erg. dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Heel eng ook want je verwacht het niet. ik dacht zelf dat mischien een soort zuur de oorzaak was maar het lijkt alsof het vanuit het tandvlees bij de wortel ontstaat maar heb eigelijk bijna geen pijn. Ik hoop niet dat ook mijn verstandskiezen aangetatst zijn want die grenzen aan mijn achterste kiezen. dit probleem heeft vooral effect op de achterste kiezen. groetjes"
"Nou ik weet wel dat ik vollopig genezen ben van de speed. ik weetv niet hoe het met mijn verstandskiezen staat omdat ik ze niet kan zien maar de achterste 2 kiezen in de bovenkaak die pikzwart waren heb ik bijna geheel weg kunnen schrapen ( wat een lekker verhaal dit zeg ). tandarts ga ik zowiezo snel opzoeken voordat mijn mond geheel naar de klote gaat. in 1 nacht is dit gebeurd maar dit kan dus gewoon gebeuren met normale pep?"