Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevoel na gebruik COCAINE

Gevoel na gebruik COCAINE

2 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
sebskeilleLid
01-01-2024, 00:00
#1
hello heb een paar vraagjes

1.ik voel niet veel verschil als ik gesnoven heb voel me nog alty de oude gewoon dat men neus en keel holt goed verdooft zijn .

2.heb zo pijn aan men maag en kan ook niks drinken drink nogal graag en veel whiskey :flushed:

3.men lu gaat er van ook goed krimpen en ik heb zo het gevoel dat ik voordurend moet plasen.

is dit normaal of hebben ze mij gewoon troep verkocht ??

groetjes en bedankt voor de antw :)
d
darkinfernoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien niet echt relevant maar toch zeg ik het even.
3. Het gevoel dat ik voortdurend moet plassen heb ik ook soms wanneer ik lsd gebruikt heb. Dan ga ik naar het toilet en het lukt niet, kan soms wel frustrerend zijn.
Vroeger had ik ook soms het gevoel, wanneer ik lsd, paddenstoelen of lachgas op had, dat ik in mijn broek aan het plassen was (dit was echter nooit het geval) :)
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jo topicstarter. Verschilt per keer. Keel/mond/gehemelte verdoofd zegt niet alles. Soms heb je dan idd. goeie, of het is juist versneden met lidocaine (zoek maar ff op).

Pissen en enorm klein piemeltje heb ik ook altijd, hoewel het pissen beter wordt de laatste maanden. In het begin had ik de eerste uren echt fokking last van mijn nieren, gelukkig is dat over gegaan. Mijns inziens heb je dan best goeie coke, heb nl. nooit gelezen over versnijdingsmiddelen in de vorm van diuretica. Wel ervaar ik zelf altijd de diuretische werking van coke, dus (soms) zere nieren en echt veel pissen. Meestal ben ik na een nachtje 'feest' de volgende dag 2/3 Kg lichter. En het duurt ook echt 1/2 dagen na het gebruik voordat ik weer eens kan pissen. Volgens mij werkt die shit dus op je nieren in.

Je maagklachten kan ik ook wel verklaren. De shizzle werkt sowieso daarop in. Meestal moet ik tijdens het gebruik enorm schijten. Sowieso erna wel! Het heeft op de een of andere manier invloed op je stofwisseling. En na verloop van tijd (heb ik) krijg je al diarree/krampen als je tegen 't weekend aanhikt (aan coke denkt).

Lekker he? Het houdt je wel dun. Je schijt en pist je leeg, en lust een/aantal dagen geen eten haha!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."