#1
hello heb een paar vraagjes
1.ik voel niet veel verschil als ik gesnoven heb voel me nog alty de oude gewoon dat men neus en keel holt goed verdooft zijn .
2.heb zo pijn aan men maag en kan ook niks drinken drink nogal graag en veel whiskey
3.men lu gaat er van ook goed krimpen en ik heb zo het gevoel dat ik voordurend moet plasen.
is dit normaal of hebben ze mij gewoon troep verkocht ??
groetjes en bedankt voor de antw![:)]()
1.ik voel niet veel verschil als ik gesnoven heb voel me nog alty de oude gewoon dat men neus en keel holt goed verdooft zijn .
2.heb zo pijn aan men maag en kan ook niks drinken drink nogal graag en veel whiskey
3.men lu gaat er van ook goed krimpen en ik heb zo het gevoel dat ik voordurend moet plasen.
is dit normaal of hebben ze mij gewoon troep verkocht ??
groetjes en bedankt voor de antw