Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb laatst 50mg oxazepam geslikt voor het slapen gaan. Dat heb ik een week lang gedaan en ik raakte overdag intens vermoeid, alsof er een loodzware deken over me hing. Kon er wel lekker van slapen. Opstaan ook een crime. Heb nu zoplicon voor het slapen gaan en dat is een stuk prettiger. Was via via aan die oxazepam gekomen want ik slaap al maanden bar slecht. Maar dat was dus geen goed idee. Zoplicon is een prima middel daarentegen."