Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik alcohol i.c.m wiet/hasj rook gaat het als volgt: Meestal als ik drink drink ik aardig wat. Als ik dan aangeschoten of dronken ben voel ik alleen als ik die joint rook een tinteling in mijn hoofd en heb het gevoel dat ik dronkener ben, maar voor de rest loop ik dan nog gewoon van de stad naar huis ( 5km) . Kortom ik merk alleen de effecten van die alcohol en niets of nauwelijks van die wiet/hasj. Ik wordt ook niet ziek. Maar dat komt gewoon omdat, alcohol in grote hoeveelheden uitermate verdovend is. Ik denk dat dat de reden zal zijn dat ik minder van die combi voel Gr Sebastiaantje"