Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag mensen, Ik zal mij even voorstellen mijn naam is schijtbek want ik ben mens dus schijt soms via mijn bek dat doen vrijwel alle mensen wel eens met hun poeppraat maar ik had dus een vraag: Ik wil wiet kweketn maarliefst 5 planten en ik wil ze kweken onder een lamp in een tent in me keet met alles erop en eraan om topkwaliteit wiet te verkrijgen. Nou is mijn vraag wat is precies de wetgeving? De 1 zegt ja je mag enkel 5 planten hebben als je ze onder de zon kweekt en binnenkweek valt onder profesioneel kweken en is niet toegestaan. Toen ik dat uitzocht merkte ik dat politie dat idd zeggen maar dat ik kwa wetgeving nacheck dat er enkel staat dat je om 5 planten niet vervolgd zal worden wegens ons gedoogbeleid en staat niks over of het nou alleen voor buiten geldt of ook voor binnen. Heeft op dit forum hier iemand misschien tot zover er verstand van dat diegene mij kan verstellen hou nou werkelijk de vork aan de steel zit dan zou ik dat graag van diegene willen horen dus mocht je het weten dan hoor ik het graag. Groeten,"