Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha! Oud? Bij trance? Ik weet niet precies hoe oud je bent maar bij trance feesten is het heel normaal dat er 40+ rondloopt. Zelfs zie ik het nu in de Drum & Bass scene wat voornamelijk uit jongere bestaat (18-23) dat er oudere mensen komen feesten voor een leuke avond. Niks mis mee"
"Wat een leuk trip report! De eerste keer XTC alleen... Ik had het niet aangedurfd Zo te lezen had je het prima naar je zin met een pilletje. Ik zou je aanraden om een keer naar een (trance) feest te gaan en dan daar XTC gebruiken. Op een feest ervaar je het effect vaak iets anders, meer opgewekt, heel sociaal en de muziek is super intens"
"Je kan ook alleen gaan! Op dat soort feestjes maak je altijd wel vrienden, zeker als de mensen om je heen ook wat op hebben"
"Het verbruik van jou en je partner verbaast me echt en pas hier heel erg mee op! Een maat van mij was ook een veelgebruiker, 1x per week (soms meerdere keren). Hij heeft er uiteindelijk het serotonine syndroom aan overgehouden, altijd is hij onrustig, aan het trillen, heeft klamme handen, kan zich niet meer goed concentreren en is altijd onrustig. Daarnaast heeft hij last van slaapverlamming wat echt geen pretje is. Hij slikt nu bijna dagelijks benzo's om zichzelf te kalmeren (uiteraard voorgeschreven door een arts) Het serotonine syndroom wordt niet alleen veroorzaakt door de hoeveelheid MDMA die je neemt (op 1 avond) maar ook door de frequentie van het gebruik. Je hersenen hebben tijd nodig om de afgegeven serotonine tijdens een MDMA trip weer aan te vullen en dit duurt ongeveer 3 tot 5 weken tot het weer helemaal op peil is Je put je hoofd helemaal uit door het vele gebruik. Met het bovenstaande probeer ik je niet bang te maken of wat dan ook. Ik wil alleen aangeven wat er kan gebeuren op lange termijn. Als je zorgt voor een pauze van 3 maanden weet je zeker dat al je reserves weer zijn aangevuld en kan je weer "veilig" XTC gebruiken"
"Alcohol Wiet/Hasj/Spacecake Lachgas Poppers XTC MDMA Methylone 2C-B Truffels Cafeïne (pilvorm) Speed Dexamfetamine Cocaïne Ketamine 4-FA 4-FA + 5-APB gemixt (Buisje vloeistof van de smartshop) Is niet echt drugs... Stargate 2.0 (herbal XTC) Herbal speed"
"Paniekaanvallen... Ik weet er helaas alles van Vaak komen paniekaanvallen door onderliggende (onbewuste) problemen die stress veroorzaken maar dit hoeft niet altijd het geval te zijn. Het beste wat op zo'n moment helpt is weg gaan uit de ruimte waar je op dat moment bent (weg uit de setting) Daarna ergens gaan zitten en heel erg concentreren op je ademhaling: 5 seconde inademen 5 seconde vasthouden 5 seconde uitademen. Dan gaat de paniekaanval vanzelf over. Als je het uiteindelijk niet vertrouwt kan je eens gaan praten met je huisarts. Mijn huisarts heeft mij uiteindelijk doorverwezen naar het ziekenhuis om een hartfilmpje/echo laten maken om bevestiging te geven voor mezelf. Ik was er heilig van overtuigd dat er iets mis wat met me lichaam, voornamelijk mijn hart. Met zo een echo en hartfilmpje kunnen ze zien of er echt iets mis is of dat het tussen je oren zit. Dit heeft voor mij heel veel rust gecreëerd en bevestigd dat er niks met me mankeert Veel sterke!"
"Anoniem232 zei: Bedankt voor je info, maar zo'n paniekaanval bij jou, komt dit ook uit het niets? Of gebeurt dit echt op momenten dat je 'echt' 'paniek' hebt, bv. bijna een auto ongeval gehad ofzo... Want nu dat ik deze heb gekregen waren er totaal geen redenen eigenlijk om voor iets bang of paniekerig te zijn... Klik om te vergroten... De aanvallen kunnen komen doordat je getriggerd wordt door iets waardoor je in paniek raakt maar het kan ook volkomen uit het niets gebeuren. Opeens voel je je dan licht in je hoofd, weet je even niet meer wat je moet doen en ga je sneller ademen waardoor je hart sneller begint te kloppen en doordat je hart tekeer gaat ga je nog sneller ademen waardoor je hart NOG sneller gaat kloppen enz. enz. Dat het willekeurig gebeurt wilt wel zeggen dat er (onbewust) toch iets is wat ervoor doet zorgen dat je hoofd in de paniek schiet. Bij mij kwam het voornamelijk door het onzekere, ik had het gevoel dat ik hartproblemen had, of dat er iets in mijn lichaam niet goed functioneerde. Onbewust was ik hier constant aan het denken en dit zorgde ervoor dat mijn hersenen na verloop van tijd dachten: Ok. Nu is het genoeg, schiet in de paniek stand want er klopt iets niet Nadat ik ben onderzocht in het ziekenhuis en er zeker van wist dat er lichamelijk niks mis met mij was zijn de aanvallen vanzelf over gegaan, ze werden steeds minder en ik heb er nu al 3 jaar geen één meer gehad. Wat zeker helpt is praten over je probleem, met je ouders/vrienden/familie maar zeker ook met de huisarts Heel veel sterkte en als je nog vragen hebt stel ze gerust via dit topic of een privé bericht"
"Goedenavond/nacht/ochtend Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ongeveer 3 jaar geleden heb ik ook van iemand een buisje gekregen met vloeistof. In dit buisje zat 4-FA en 5-APB. De samenstelling en de hoeveelheid van de 2 stoffen kan ik me niet herinneren. De persoon die mij dit gaf heeft dit ooit bij een smartshop gehaald. Het spul werd onder de toonbank verkocht maar zag er wel professioneel uit met een etiket en alles. Met dit spul zijn we de hele avond heerlijk gegaan en ik zou dit spul weer een keer willen gebruiken Nou weet ik dat 4-FA is verboden in Nederland en dat die buisjes waarschijnlijk niet meer te verkrijgen zijn. Is er iemand die mij kan vertellen: - Hoe dit buisje heet? - Of het nog steeds in smartshops te verkrijgen is - Wat de samenstelling en hoeveelheid is wat er in gezeten kan hebben? De stoffen kan ik wel krijgen alleen weet ik de juiste dosering absoluut niet Thanks!"
"De intentie van dit topic is zeker niet het achterhalen waar het spul te verkrijgen is. Wat ik voornamelijk wil weten is OF het überhaupt nog te verkrijgen is. Zo ja, dan weet ik wel waar ik moet zoeken. Doordat ik niet weet hoe het spul heet is het voor mij erg lastig om meer informatie te vinden."
"Dit kan voor 1x echt geen kwaad hoor. Zorg er sowieso altijd voor dat je na het gebruik van XTC genoeg vitamines, mineralen zouten en suikers binnen krijgt om je reserves aan te vullen en de aanmaak serotonine te stimuleren Daarnaast gebruik ik zelf altijd nog een voedingssupplement (raveaid). Ik neem 1 capsule na XTC gebruik op de avond voordat ik ga slapen en als ik de volgende dag wakker wordt weer 1. Ik merk dat ik hierdoor minder vermoeid ben en minder last heb van een dip"