#1
Heb je onderliggende stress? Examens of een verdrietige periode? Hyperventilatie komt haast altijd door je psyche die zich druk maakt. Ik heb er ook last van gehad. Bij mij kwam het door verlies van mijn moeder.
Toen was het de eerste keer ooit, 3/4 pil verdeeld over een 2 uur denk ik. Een 'domino', de inhoud weet ik niet.Wat vervelend voor je. Hoe vaak en hoeveel MDMA (xtc) gebruik je?
Ja heb heel wat problemen gehad met mijn vriendin, wederkerende ruzie's met echt enorm droevig erna te zijn en dit wel frequent de laatste 2 jaar. Denk je dat dit dan niets met XTC heeft te maken?Heb je onderliggende stress? Examens of een verdrietige periode? Hyperventilatie komt haast altijd door je psyche die zich druk maakt. Ik heb er ook last van gehad. Bij mij kwam het door verlies van mijn moeder.
Bedankt voor je info, maar zo'n paniekaanval bij jou, komt dit ook uit het niets? Of gebeurt dit echt op momenten dat je 'echt' 'paniek' hebt, bv. bijna een auto ongeval gehad ofzo...Paniekaanvallen... Ik weet er helaas alles van
Vaak komen paniekaanvallen door onderliggende (onbewuste) problemen die stress veroorzaken maar dit hoeft niet altijd het geval te zijn.
Het beste wat op zo'n moment helpt is weg gaan uit de ruimte waar je op dat moment bent (weg uit de setting)
Daarna ergens gaan zitten en heel erg concentreren op je ademhaling: 5 seconde inademen 5 seconde vasthouden 5 seconde uitademen. Dan gaat de paniekaanval vanzelf over.
Als je het uiteindelijk niet vertrouwt kan je eens gaan praten met je huisarts. Mijn huisarts heeft mij uiteindelijk doorverwezen naar het ziekenhuis om een hartfilmpje/echo laten maken om bevestiging te geven voor mezelf.
Ik was er heilig van overtuigd dat er iets mis wat met me lichaam, voornamelijk mijn hart.
Met zo een echo en hartfilmpje kunnen ze zien of er echt iets mis is of dat het tussen je oren zit.
Dit heeft voor mij heel veel rust gecreëerd en bevestigd dat er niks met me mankeert
Veel sterke!
De aanvallen kunnen komen doordat je getriggerd wordt door iets waardoor je in paniek raakt maar het kan ook volkomen uit het niets gebeuren.Bedankt voor je info, maar zo'n paniekaanval bij jou, komt dit ook uit het niets? Of gebeurt dit echt op momenten dat je 'echt' 'paniek' hebt, bv. bijna een auto ongeval gehad ofzo...
Want nu dat ik deze heb gekregen waren er totaal geen redenen eigenlijk om voor iets bang of paniekerig te zijn...
Ja heb heel wat problemen gehad met mijn vriendin, wederkerende ruzie's met echt enorm droevig erna te zijn en dit wel frequent de laatste 2 jaar. Denk je dat dit dan niets met XTC heeft te maken?
Bedankt voor je info al trouwens!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."