Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik herken het niet heb alleen als ik een stuk of 10 lijnen op heb dat ik bloed ga kotsen .."
"En dan zeggen jullie wat over mij."
"ben met iemand aan het bellen en dan zeggen w8 ff ik krijg een ander lijntje binnen :P hahha"
"Naar mijn buik die kut doet"
"http://www.youtube.com/watch?v=hPO4PWLG3Uk metro station (L) - Now That We're Done"
"Re: Hoe Ritalin innemen? ik moet die ook slikken maar heb geen adhd maa ik snuif ritalin altijd is lekkerder"
"Haha meestal als ik drink heb ik coke of zo op dus ik word sowieso niet zat"
"Is zo kut moet je naar huis gedragen worden"
"Aking zei: Njah dan lijkt et me duidelijk he... dus zoals ik al zei: Kom maar langs Klik om te vergroten... Sorry voor de fucking late reactie maar de school pc is mij depri aan ’t maken. Maar hij heeft net gebeld niet dat ik op kon nemen maar misschien wil die mij nog wel. En ik ga sowieso niet met iedereen liggen batsen. ._O"
"ZIT Bij de mutseartsstichting shit op zoon leef groep hee ben braaf hoor heb geen opvoedproblemen XD ghne ghe"